Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@03:53:06 GMT

اقدام در امر خیر، راهی برای عاقبت بخیری است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۴۷۱۳

اقدام در امر خیر، راهی برای عاقبت بخیری است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: اقدام در امور خیر و حمایت از نیازمندان باعث ماندگاری اعمال صالح، خالصانه و ثواب دنیوی و اخروی می شود‌

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری  فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  امروز در حاشیه، رزمایش کمک مؤمنانه که به همت قرارگاه دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: خدمت رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا یک حرکت ماندگار است که در تبعیت از مقام معظم رهبری و لبیک به فرمان معظم له برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، اظهار کرد: خون این شهید گرانقدر گام دوم انقلاب اسلامی را برای 40 سال آینده بیمه کرد و درس های آموزنده ای برای تک تک ما دارد.

وی ادامه داد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید از مکتب حاج قاسم سلیمانی درس ها یادگرفت، که برگرفته از مکتب اسلام و مکتب امام راحل(ره) است.

سردار اکبری، گفت: الگوی ما حاج قاسم سلیمانی است، حاج قاسم مربوط به همه اقشار ماست. او فقط یک پاسدار نبود، هرچند لباس سبز سپاه را بر تن داشت، ولی الگویی برای همه اقشار است و درس های بسیار زیادی دارد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  با یادآوری برگزاری مراحل قبلی رزمایش کمک مؤمنانه در دانشگاه شهرکرد، و این مرحله در دانشگاه آزاد اسلامی، خطاب به جهادگران بسیج دانشجویی و دست اندرکاران برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در قرارگاه بسیج دانشجویی گفت: کار شما عزیزان در بسیج دانشجویی، اساتید محترم دانشگاه، دانشجویان، رؤسای محترم دانشگاه ها و ...، در زمینه جمع آوری کمک و تقدیم به خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا، بسیار ارزشمند است.

وی، در ادامه با اشاره به موعظه بزرگان دین، اقدام در امور خیر و حمایت از نیازمندان را باعث ماندگاری اعمال صالح و خالصانه در پرونده افراد دانست که ثواب دنیوی و اخروی برای آنان دارد و این اقدامات را جزء اعمال صالح و خالص برشمرد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام یادآوری کرد: در مرحله اول رزمایش که از میلاد امام زمان (ارواحناه فداه) تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار شد،تقریبا 40 میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شد و به دست نیازمندان رسید و در مرحله دوم قرار شد از عید غدیر تا دهه آخر صفر این رزمایش ادامه یابد.

سردار اکبری، به تعبیری از اولین شهید جامعه پزشکی مدافع حرم کشور، "شهید محمد حسن قاسمی" اشاره کرد و گفت: این شهید فرموده بود که من دوست دارم شهید شوم، اما نه با تیر و ترکش گروه های تکفیری، و ترسی ندارم ؛ بلکه دوست دارم زنده بمانم و آنقدر در راه اسلام کار کنم تا بمیرم. در نتیجه باید گفت این شهید عزیز خدمت در راه اسلام را بالاتر از شهادت می د انست.

لازم به ذکر است،در این رزمایش 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 2میلیون ریال با مشارکت مجموعه های دانشگاهی استان و گروه های جهادی بسیج دانشجویی جمع آوری شده بود، که طی روزهای آینده تقدیم خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا  می شود.

شایان ذکر است؛ در پایان این رزمایش، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در نشست صمیمی با چند نفر از مسئولین گروه های جهادی بسیج دانشجویی حضور یافت.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بسیج دانشجویی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد