Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شبکه خبری «ان‌بی‌سی» ادعا می‌کند در پی تحقیقات این رسانه در خصوص اقدام ادعایی چند نفتکش برای انتقال مخفیانه نفت ایران، ۴ نفتکش خلع پرچم شده‌اند.

ان‌بی‌سی با استناد به داده‌های به دست آمده از «تانکر ترکرز» که شرکتی برای ردیابی حرکت نفتکش‌های در آب‌های بین‌المللی است  ادعا کرده این نفتکش‌های در سال جاری میلادی به صورت مخفیانه به آب‌های ایران سفر کرده و روی هم رفته میلیون‌ها بشکه نفت ایران را بارگیری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تانکر ترکرز سفر این نفتکش‌ها را بخشی از مانور پیچیده کشتی‌های ایرانی و خارجی برای دستکاری داده‌های مربوط به حرکات خود جهت دور زدن تحریم‌های آمریکا توصیف کرده است.

ان‌بی‌سی در گزارش خود به تاریخ ۳۱ جولای مدعی شده بود ۱۵ کشتی از جمله ۴ کشتیِ تحتِ پرچمِ کشور «سنت کیتس و نویس»، کشوری جزیره‌ای در دریای کارائیب تحریم‌های آمریکا را نقض کرده‌اند.

این رسانه آمریکایی مدعی شده پنج روز بعد از انتشار این گزارش سنت کیتس و نویس اجازه حرکت این نفتکش‌ها با پرچم خود را سلب کرده است.

طبق قوانین دریانوردی، کشتی‌ها هنگام حرکت در آب باید تحت پرچم یک کشور حرکت کنند. کشتی‌هایی که خلع‌پرچم می‌شوند قادر به انجام برخی عملیات‌های خاص نظیر ورود به بنادر یا ثبت‌نام برای دریافت خدمات بیمه نخواهند بود.

خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین هوک: برجام حتی امضا هم ندارد واکنش‌ها به نظر رئیس شورای امنیت درباره مکانیسم ماشه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران به توافق رسیدند/ ایران اجازه دسترسی داوطلبانه به دو مکان جدید را داد با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان در پانزده سال اخیر را بشناسید/ یکه‌تازی غول‌های فناوری آمریکایی برای دست‌یابی به بالاترین ارزش بازار دست رد شورای امنیت به زیاده‌خواهی آمریکا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفتکش نفت ایران آمریکا نفتکش تحریم ایران کارائیب کشتی های ایرانی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت نفتکش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)

 

 

 

منبع : تابناک باتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعادل عجیب کامیون در هنگام حمل بار (فیلم) اقدام خلاقانه راننده کامیون برای جلوگیری از تصادف (فیلم) بلند کردن کامیون گردشگران توسط یک فیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)