Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند, استاندار کرمانشاه گفت: هیچ دخل و تصرفی در انتخاب لیست دستگاهها نداشتیم و این انتخاب بر اساس شاخص کارشناسی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز , هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمانشاه و آیین معرفی و تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به خصوص شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: شهید رجایی یک نمونه و الگو برای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران است بنابراین باید در کارها از این شهید الگو برداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه توجه به محرومیت زدایی را یکی از یادگارهای امام راحل عنوان کرد و افزود: شاه بیت مدیریت شهید رجایی سادگی، تواضع و رسیدگی به وضعیت محرومین و مستضعفین بود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مقام معظم رهبری در ابلاغیه هایی که به سران سه قوا دارد نسبت به رسیدگی به محرومین و محرومیت زدایی توصیه خاص دارد و ما نیز باید به صورت ویژه این مهم را در دستور کار قرار دهیم.

بازوند گفت: در سال‌های اخیر علیرغم اینکه شرایط اقتصادی خیلی مناسب نبود اما مدیران زحمات فراوانی کشیدند که با تلاش کارمندان به ثمر رسید و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطر نشان کرد: در طی مدت تصدی بنده  ۳ بحران سخت را از جمله زلزله، سیل و شیوع بیماری کرونا تجربه کردیم.

وی بیان داشت: در بحث زلزله پس از گذشت ۱۰۰۰ روز توانستیم بیش از ۱۳۱ هزار واحد مسکونی، تجاری و آموزشی را احداث و تعمیر کنیم.

این مقام ارشد استان گفت: در بحث آموزش و پرورش حدود ۱۰۰۰ کلاس درس طی ۱۰۰۰ روز پس از حادثه زلزله در مناطق زلزله زده با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان احداث شد و توانستیم از تهدید زلزله یک فرصت ایجاد کنیم.

بازوند خاطر نشان کرد: در بحران سیل هم استان کرمانشاه علی رغم اینکه ۴.۳ میلیارد متر مربع ورودی آب داشت اما با همکاری مدیران و همراهی مردم کمترین آسیب را داشتیم و از ۳۱۸۵ واحد مسکونی که آسیب دیدند تا کنون ۲۰۴۱ واحد ساخته شد.

وی افزود: در شیوع کرونا دولت و نظام بنا را بر اعتدال گذاشتند تا جان، نان، سلامت و معیشت مردم در امان باشد.

بازوند گفت: پیش بینی شده بیماری کرونا حدود ۱۵ درصد تولید ناخالصی کشور را از بین ببرد که این شرایط سختی را رقم خواهد زد.

وی اظهار داشت: درمان کرونا در بیمارستانها یست بلکه در دست مردم است و با رعایت پروتکل های بهداشتی می توان از این بحران نیز عبور کنیم، در این ایام سوگواری مردم رعایت پروتکل ها را نباید فراموش کنند.

وی با اشاره به دو روز بدون فوتی ناشی از بیماری کرونا خاطر نشان کرد: مردم استان کرمانشاه به خوبی می دانند چگونه با این بیماری باید زندگی کنند و تنها راه مبارزه با آن رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش کارمندان را موثرترین اقشار جامعه دانست و به دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم اشاره کرد و بیان داشت: کمتر کشوری است که دستاوردی در این حد داشته باشد.

وی بازگشایی مرز خسروی، ساخت ۶ سد، گازرسانی به ۱۳۴۲ روستا، انعقاد چندین تفاهم نامه با مدیران عامل بانک ها، حدود ۳۶۰۰ میلیارد تسهیلات و ۱۰۰۰ میلیارد اعتبارات عمرانی، انعقاد تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، واگذاری توسعه و اشتغالزایی سرفیروز آباد به بنیاد مستضعفان که طی هفته آینده انجام می شود و کلان شهر شدن کرمانشاه را از جمله اقدامات در طول چهارسال اخیر عنوان کرد.

وی گفت: طی این مدت ظرفیت های خوبی در استان ایجاد شده است و یکی از اهدافی که مدیران دنبال می‌کنند ایجاد ظرفیت است که به یادگار برای مردم خواهد ماند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ظرفیت زیرساخت سرمایه‌گذاری است و اگر این زیرساخت انجام نشود انتظار سرمایه گذاری نباید داشته باشیم.

این مقام ارشد استان در خصوص انتخاب دستگاههای برتر در جشنواره شهید رجایی، گفت: هیچ دخل و تصرفی در انتخاب لیست دستگاهها نداشتیم و این انتخاب بر اساس شاخص کارشناسی بوده است.

گفتنی است در این جشنواره ۱۲ دستگاه به عنوان دستگاههای برتر در جشنواره اعلام معرفی شدند.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، برق منطقه ای غرب، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل استاندارد، مدیریت درمان تامین اجتماعی، شرکت توزیع برق، ورزش و جوانان استان، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه به عنوان دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

 

بند ناف اقتصاد ما از نفت جدا شده است

حبیب اله وفایی امروز در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمانشاه اظهار داشت: این جشنواره دومین جشنواره ای است که پس از چهار سال تاخیر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه ارزیابی را در پیشبرد اهداف دستگاهها موثر دانست و افزود: این روش سبب می شود نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

وی تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی و پایش میزان اجرای مطلوب برنامه جامع اصلاح نظام اداری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز که بند ناف اقتصاد ما از نفت جدا شده است یکی از فرآیندهایی که مورد بازنگری قرار می گیرد بحث برنامه ریزی و کنترل است.

وفایی بیان داشت: ارزیابی عملکرد می تواند عمیقا بر روی انگیزه فرد اثرگذار باشد اگر فرد هدف داشته باشد عملکردشان بهبود می یابد و اگر هدفشان چالش برانگیز اما دست یافتنی باشد عملکردشان حداکثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی محرکی برای فعالیت ها ایجاد می کند، گفت: اگر کارمندان بتوانند در حوزه های مختلف با مردم ارتباط برقرار کنند می توان کارکرد دستگاه را ارتقاء دهند.

وفایی گفت: در این جشنواره دستگاه‌های اجرایی از دو منظر شاخص‌های اختصاص و شاخص‌های عمومی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. شاخص‌های عمومی شامل محورهای (اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای بهره‌وری، ارتقا سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد) و شاخص‌های اختصاصی شامل محورهایی مثل شاخص مند نمودن توزیع اعتبارات، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، نظارت و ارزیابی و غیره به بررسی و ارزیابی شاخص‌های مبتنی بر اهداف، وظایف و رسالت‌های اصلی دستگاه می‌پردازد.

وفایی بیان داشت: در روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان ۵۱ دستگاه اجرایی شرکت کرده اند که  توسط دستگاه‌های مربوطه در کرمانشاه بررسی شدند و از آنجا که حضور برخی دستگاهها از جمله بانک‌ها، بیمه‌ها، دانشگاه‌ها و شهرداری‌ها در این جشنواره الزامی است در مجموع ۶۵ دستگاه در این جشنواره حضور داشتند.

وی افزود: در نهایت پس از ارزیابی بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی ۱۲ دستگاه بعنوان دستگاههای برتر انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی استاندار کرمانشاه استان کرمانشاه خاطر نشان بر اساس شاخص اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فتاحی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

فتاحی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

وی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 6094751

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • هوای تهران «پاک» است
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه