Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رجبی مقدم فرماندار سرخس در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: نیرو‌های کارگری شاغل در این معدن طبق همیشه برای کندن زغال سنگ از دینامیت استفاده می‌کنند که متاسفانه بعد از انفجار در داخل معدن گیر می‌کنند.

او با بیان اینکه رسیدن از شهر سرخس تا محل حادثه دو ساعت زمان می برد افزود: بعد از اطلاع حادثه انفجار از طریق مردم محلی در ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر، اعضای شورای تامین و مدیریت بحران به همراه نیرو‌های انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، دادستانی و قاضی کشیک برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای تامین شهرستان سرخس ادامه داد: متاسفانه دو تن از کارگران بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند و فوت نمودند.

رجبی مقدم بیان کرد: با تلاش نیرو‌های اورژانس و هلال احمر پیکر دو کارگر معدن از محل بیرون و به سردخانه منتقل می‌شود.

او تصریح کرد: تعدادی از کارشناسان سازمان صنعت و معدن استان به محل حادثه اعزام و در حال بررسی موضوع هستند و فردا پیرامون حادثه فوق جلسه‌ای در ستاد بحران شهرستان تشکیل خواهد شد تا تمامی جوانب حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام//م. ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار معدن زغال سنگ حادثه مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم) لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور