Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون وزیر کشور گفت: پرونده قضایی ۳۵۹ واحد تولیدی در نشست مشترک با وزارت صمت و قوه قضائیه بررسی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بابک دین‌پرست عصر امروز در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: در 4 سال گذشته نرخ بیکاری استان از 20.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 به 15.4 درصد رسیده ‌که این امر، اتفاق مهمی است، از طرفی در سال 97، از 17.5 به 15.4 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این استان بسیار مستعد است، افزود: در یک سال باقی مانده از دولت، تمامی اقداماتی که انجام می‌شود برای ارتقای معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی مردم است.

وعده معاون وزیر کشور برای بهره‌برداری پروژه‌های با پیشرفت 80 درصد تا پایان دولتمعاون وزیر کشور: در همراهی کارآفرینان برای اشتغال خساست صورت نگیردمعاون وزیر کشور در شهرکرد: 1500 واحد صنعتی راکد احیا می‌شود

معاون‌ وزیر کشور گفت: قوانین و مقررات دست و پاگیر را کنار بگذارید و برای برطرف شدن مشکلات تلاش کنید، همانگونه که برای کاهش نرخ بیکاری تلاش کردید.

دین‌پرست بیان کرد: تا زمانی که سند آمایش سرزمینی مبنای برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی‌ها قرار نگیرد، همواره عقب‌افتادگی‌ وجود دارد. برای پنج استان کشور سند هماهنگی نوشته شد که می‌توان سندی پویا برای این استان نوشت و در جلساتی که تشکیل می‌شود این اختیار را دارید که هر موضوعی که لازم باشد را در این سند بگنجانید و تنها این سند را لازم است احیا کرد.

وی یاداور شد: چندین ماه به پایان دولت مانده که لازم است هر حوزه از ظرفیت‌های بالای خود استفاده کند.

معاون ‌وزیر کشور بر توجه به اولویت‌های 30 گانه تاکید کرد و گفت: مهمترین عامل بازدارنده، فساد، رانت، تعدد و تکثر و تضاد، قوانین موجود است.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته وزارت کشور و قوه قضائیه در‌خصوص وجود پرونده قضایی واحدهای تولیدی، تصریح کرد: از 359 واحد تولیدی که مشکل قضایی داشتند 21 مورد مربوط به این استان است که قرار شد نشست‌های مشترک با وزارت صمت و قوه قضاییه داشته باشیم و این پرونده‌های قضایی را بررسی کنیم.

دین‌پرست در خصوص تفویض اختیارات، گفت: موفق شدیم 346 مورد تفویض اختیار را از وزرا بگیریم و به استان‌ها بدهیم.

وی با اشاره به تملک واحدهای تولیدی توسط شبکه بانکی، بیان کرد: 2046 واحد تولیدی در کشور توسط شبکه بانکی تملک شده که در سال 98 به 1493 واحد رسید و در این استان در حال حاضر 12 واحد تولیدی توسط شبکه بانکی تملک شده است که باید مورد بررسی قرار گیرند، زیرا در این شرایط ایجاد واحد تولیدی بسیار سخت است.

احمد راستینه در ادامه جلسه اظهار داشت: مسائل و مشکلاتی که در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح می‌شود در خود استان و توسط استاندار برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به وجود عقب ماندگی تاریخی در استان، افزود: انتظار می‌رود با کار ویژه دولت و کمک دولت حداقل این مشکلات برطرف شود که لازم است کمک صورت گیرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش شبانه روزی برای پروژه بن- بروجن،   تصریح کرد: یک برنامه می‌تواند زیر ساخت توسعه استان را رقم بزند، ظرفیت توسعه استان ظرفیتی بی‌نظیر است.

راستینه با اشاره به اقدامات زیرساختی برای استان، بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای راه آهن 650 میلیارد تومان بوده که امسال 220 میلیارد تومان تخصیص داده شد، امید است مباحث زیرساختی و توسعه‌ای استان امسال برطرف شود.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های استانی از حداقل اختیارات خود استفاده می‌کنند در صورتی که در استان‌های برخوردار، از حداکثر اختیارات استفاده می‌کنند، بنابراین مدیران باید از اختیارات خود برای کل مشکلات تولیدکنندگان استفاده کنند.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تقاضا می‌شود فریاد مظلومیت مردم این استان را در تناسب توسعه و پیشرفت کشور به گوش مسئولان برسانید.

انتهای پیام/7540/ ز

R7540/P/S6,54/CT7 بیشتر بخوانید... معاون وزیر کشور ۱۸ طرح عمرانی ‌شهرستان خانمیرزا را افتتاح کرد معاون وزیر کشور: اولویت‌های سی‌گانه کشور به استانداران ابلاغ شد / ‌طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شوند‌ معاون وزیر کشور در کرمان: ۱۸ هزار پروژه هفته دولت در کشور افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون وزیر کشور ۱۸ طرح عمرانی ‌شهرستان خانمیرزا را افتتاح کرد معاون وزیر کشور: اولویت‌های سی‌گانه کشور به استانداران ابلاغ شد / ‌طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شوند‌ معاون وزیر کشور در کرمان: ۱۸ هزار پروژه هفته دولت در کشور افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ شب عاشورا فریاد "لبیک یا حسین" در سراسر ایران طنین‌انداز خواهد شد‌ ۴ گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد ۵ اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ۶ یادداشت| چرا مردم به یک باره در بورس سرمایه‌گذاری کردند؟ ۷ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۸ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد گزارش ویدئویی| شمیم روضه حسینی در روستاهای خراسان شمالی / خانه به خانه عشقت را جار می‌زنیم‌ + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ‌عزاداری ‌‌شیرازی‌ها در محرمی متفاوت / وقتی سلامت مردم اولویت هیئت‌ها می‌شود گزارش ویدئویی| عشق به حسین در میناب موج می‌زند / مردم ‌آیین سنتی حرکت کاروان حسینی را بازسازی کردند مهمترین اخبار تسنیم دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد مصاحبه|کارشناس عراقی: خروج آمریکایی‌ها از برخی پایگاهها بر اثر ضربات مقاومت بود/ وعده ترامپ جنبه تبلیغاتی دارد گفتگو با وزیر کار دولت رجایی| شهید رجایی به‌دنبال تاسیس "دولتِ رفاه" بود/ رویکرد توسعه‌گرای دولت ها موجب شکاف طبقاتی شد جام حذفی فوتبال| استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست شد/ پرسپولیس مدافع خوبی نبود! آمریکا یکی از مؤسسات فعال در توسعه واکسن کرونا در روسیه را تحریم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون وزیر کشور گزارش ویدئویی واحد تولیدی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: با پیگیری استاندار، هیأت وزیران در جلسه روز دوازدهم اردیبهشت ماه و به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت تنخواه برای جبران خسارت‌های سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، منصور بیجار اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی بی‌سابقه در ۵۰ سال اخیر در روزهای پایانی فروردین ماه ۱۴۰۳ در بیش از ۱۰۰ هزار کیلومتر مربع از سرزمین استان با بارش‌های رگباری سنگین فعالیت کرد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها موجب طغیان رودخانه‌های فصلی، زیر آب رفتن اراضی مسکونی و باغات، سرریز شدن سدهای مهم استان در مدتی کوتاه و ایراد خسارات قابل توجه به زیرساخت‌های حساس و مهم اقتصادی و عمرانی گشت که حجم خسارت‌ها در برآورد اولیه ۱۱ هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان محاسبه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اقدامات مدیریتی قبل از وقوع بحران و اطلاع رسانی به موقع به همراه حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی تشریک مساعی و حضور مقامات عالی وزارت کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، معاونین وزرای نیرو، راه و شهرسازی، معاون جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان کشوری و استانی موجب گردید بحران به خوبی مدیریت و در حال حاضر در مرحله ارزیابی کامل خسارات و آغاز بازسازی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان، هیأت وزیران در جلسه ۱۲ اردیبهشت به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت تنخواه برای جبران خسارت‌های سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد.

کد خبر 751864

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • اقتصاد چپاولی
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر