Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:39:52 GMT

سخندان: حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۱۴۷

سخندان: حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت

‍‍‍‍‍‍

کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: داور دیدار پرسپولیس و استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی می‌توانست هر کدام از تیم‌ها یک پنالتی بگیرد. - اخبار ورزشی -

رضا سخندان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد پیام حیدری و تیم داوری دربی 92 بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: به دلیل آن حواشی که قبل از این بازی از سوی فدراسیون در انتخاب داور به وجود آمد، حیدری تحت فشار قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سعی کرد با سوت‌های زیاد و دادن کارت به اعضای هر دو تیم کنترل بازی را به دست بگیرد.

وی درباره دو صحنه مشکوکی که در نیمه اول رخ داد، گفت: در صحنه مشکوک برای استقلال، اسماعیلی قصد ورود به محوطه جریمه و عبور از بازیکنان پرسپولیس را داشت که مدافع حریف پای خود را در مسیرش قرار داد. صحنه خیلی واضع نشان داده نشد که برخورد دقیقاً در کدام نقطه رخ داده، اما به نظر می‌رسید با توجه به اینکه این برخورد روی خط بود، باید  پنالتی به نفع استقلال اعلام می‌شد.

کمک داور باسابقه فوتبال ایران گفت: در اواخر همین نیمه نیز در یک صحنه داور می‌توانست برای پرسپولیس پنالتی بگیرد. مدافع استقلال در حالی که به توپ کاری نداشت، علیپور را هل داد و دستش باز شد و همین صحنه سرنگونی بازیکن سرخپوش را به دنبال داشت.

سخندان عنوان کرد: بیشتر کارت‌های زردی که حیدری به اعضای هر دو تیم داد، به دلیل اعتراض آنها بود. در واقع حواشی قبل از بازی در انتخاب داور، روی حرکات بازیکنان و کادر فنی دو تیم در مواجهه با حیدری تاثیر گذاشته بود. چند نفر از اعضای کادر فنی هر دو تیم اخطار گرفتند که این نشان دهنده تاثیر همان حواشی روی دربی بود.

وی در پایان گفت: تیم داوری در این بازی هماهنگ نشان داد. بازی در مرحله نیمه نهایی برگزار شد و یک دیدار سنگین برای داور بود که شاید به دلیل همان عدم تمرکز و فشار، حیدری نتوانست آن دو صحنه را درست تشخیص دهد.

حاشیه دربی 92| حضور اسکوچیچ و هاشمیان در ورزشگاه/ خوش‌و‌بش بازیکنان جوان 2 تیم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس استقلال دربی پایتخت بیشتر بخوانید... حاشیه دربی ۹۲| حضور تماشاگران پشت درهای بسته و کری‌خوانی در ورزشگاه خالی گزارشگر دربی پایتخت عضو هیئت رئیسه انجمن تِکبال شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاشیه دربی ۹۲| حضور تماشاگران پشت درهای بسته و کری‌خوانی در ورزشگاه خالی گزارشگر دربی پایتخت عضو هیئت رئیسه انجمن تِکبال شد واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس استقلال دربی پایتخت پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ سنگ مزار زنده‌یاد سیامند رحمان نصب شد+عکس ۳ استقلال خواهان جذب مهاجم صنعت نفت ۴ مظاهری قراردادش با تراکتور را فسخ کرد/ رشید در راه پرسپولیس؟ ۵ جام حذفی فوتبال| تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی اجبار و سکوت/ بازی سرنوشت پس از دوره فرسایش ۶ باشگاه تراکتور فسخ قرارداد مظاهری در فدراسیون فوتبال را باطل کرد ۷ تصمیم غیرقابل بازگشت مسی برای جدایی از بارسلونا/ استعفای بارتومئو هم فایده‌ای ندارد ۸ استراماچونی: همیشه قدردان مورینیو خواهم بود/ برای گزینه مناسب سرمربیگری منتظر خواهم ماند مهمترین اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال| استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست شد/ پرسپولیس مدافع خوبی نبود! نامجومطلق: جای هواداران در ورزشگاه خالی بود سخندان: حیدری تحت فشار بود و دو پنالتی در دربی نگرفت برانکو: نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد/ از بازی لذت ببرید! مهمترین اخبار تسنیم دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مصاحبه|کارشناس عراقی: خروج آمریکایی‌ها از برخی پایگاهها بر اثر ضربات مقاومت بود/ وعده ترامپ جنبه تبلیغاتی دارد گفتگو با وزیر کار دولت رجایی| شهید رجایی به‌دنبال تاسیس "دولتِ رفاه" بود/ رویکرد توسعه‌گرای دولت ها موجب شکاف طبقاتی شد جام حذفی فوتبال| استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست شد/ پرسپولیس مدافع خوبی نبود! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال دربی پایتخت پرسپولیس استقلال دربی پایتخت دربی پایتخت جام حذفی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی تحت فشار الماس شد!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی گلر تیم تراکتور در بازی با ذوب آهن نمایش خیره‌کننده ای در ضربات پنالتی داشت و زمینه صعود سرخپوشان تبریز به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرد.

پورحمیدی در جریان بازی با ذوب آهن فشار چندانی تحمل نکرد و با توجه به اینکه نبض بازی در اختیار تراکتور بود چالش جدی تجربه نکرد و روی گل دریافتی هم مقصر نبود.

او که در هفته های اخیر با هواداران تراکتور چالش های سختی را پشت سر گذاشته بود در پایان نیمه نخست سجده شکر کرد و فشاری که تحمل می‌کرد را عیان کرد، کلین شیت در نیمه نخست فشارها را تاحدود زیادی از روی برداشت تا در ادامه بازی راحت تر به میدان برود.

به غیر گلی که اسلامی به ثمر رساند او در روند بازی شرایط خوبی را تجربه کرد و تا پایان مسابقه گلی دریافت نکرد و در ضربات پنالتی هرچه که داشت را ارائه کرد تا ستاره زمین باشد!

او در تشخیص مسیر پنالتی فوق‌العاده عمل کرد و حتی روی توپ‌هایی که به گل تبدیل شد هم مسیر درست را تشخیص داد اما شدت و دقت ضربه مانع مهار توپ شد.

پورحمیدی 3 پنالتی مهار کرد و آرامش زیادی به ضربه زننده های تراکتور منتقل کرد و این تیم را در شرایط پیروزی و آمادگی روحی روانی برای صعود قرار داد، اوج هنرنمایی او روی ضربه چیپ علیاری بود که پس از شیرجه زدن با تمرکز بالایی که داشت مسیر خود را تغییر داد و تاثیر روی توپ باعث شد تا ضربه مهاجم ذوب آهن به تیرک برخورد کند و تبدیل به گل نشود.

پورحمیدی در انتهای مسابقه مرد اول تیم تراکتور بود و بازیکنان این تیم از عملکرد او تقدیر کردند، او پس از پایان بازی بابت فشارهایی که تحمل کرده بود مصاحبه نکرد اما همه چیز برایش تغییر کرده است، او با اعتماد به نفس بالا و شرایطی متفاوت مقابل استقلال در یادگار به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!