Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@14:46:20 GMT

وزیر اقتصاد خرید چه سهمی را پیشنهاد می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۲۰۰

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: سعی می کنم برای اطلاع از قیمت ها و مشکلات موجود در جامعه ارتباطم را با مجامع و تشکل های مردمی برقرار کنم. با حضور در مجامع محلی و صنفی در جریان موضوعات کف بازار قرار می گیرم.   وی افزود: اعضای شورای عالی بورس حق فعالیت و تشویق برای خرید سهام در بورس را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مردم بدانند که برای شرکت در بازار سرمایه درست مثل شنا در دریا به جای استخر باید عمل کنند. تلاش می کنیم وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.   دژپسند تاکید کرد: در تصمیم گیری هایم محافظه کار هستم و تاکنون از تصمیماتی که گرفته ام پشیمان نشده ام اما تصمیماتی وجود دارد که باید گرفته می شد و متاسفانه انجام نشد به عنوان مثال بسیار راغب بودم که در خصوص واگذاری ها، واگذاری مدیریت را هم اجرایی کنم که به خاطر شرایط نتوانستم اجرایش کنم.  

وزیر اقتصاد بیان کرد: شاخص تورم، نرخ حدود ۳۰۰ کالاست که بررسی و گروه بندی می‌شوند. مردم تمام این ۳۰۰ قلم کالا را خریداری نمی‌کنند. در بحث اشتغال هم همین طور است شاید ما در اطراف خود تعداد بیکار زیاد ببینیم، اما آمار‌های کشور به صورت کلان گرفته می‌شود.

  رئیس شورای عالی بورس در پاسخ به این سوال که مهم ترین نقطه قوت و ضعف دولت دوازدهم چیست؟ بیان کرد: قوت این دولت استفاده از تمام ظرفیت ها و برون نگری است. ضعف این دولت به نظرم عدم هماهنگی برای تحقق برون گرایی و خودکفایی هاست.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین