Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:00:00 GMT

۱۱۷ پایگاه امداد و نجات کشور در کانکس مستقر است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۲۹۱

۱۱۷ پایگاه امداد و نجات کشور در کانکس مستقر است

مهدی ولی پور شامگاه چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از ساختمان پایگاه امداد و نجات در بندرلنگه اظهارداشت: ساختمان پنج پایگاهی که هفته دولت در هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت از ۱۱۷ پایگاهی که در کانکس قرار دارند، کاسته شدند. 
وی ادامه داد: احداث پنج پایگاه امداد و نجات در ظرف مدت زمانی یک سال با توجه به محدودیت‌های منابع مالی کار بزرگی است که در هرمزگان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اظهارداشت: این پایگاه‌ها در حوادث و سوانح به مردم حادثه دیده و نیازمند خدمات می‌دهند که توسعه آن‌ها نقش موثری در خدمت دهی به مردم دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان نیز در این آیین گفت: پنج پایگاه امداد و نجات با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در هفته دولت در این استان بهره برداری می‌شود.
مختار سلحشور بیان داشت: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر که امروز با حضور استاندار هرمزگان بهره‌برداری شد، ۲۴ ساعته فعال است و به خودرو و نیروهای امدادی آموزش دیده مجهز هستند.
وی یادآورشد: هم اکنون ۲ پایگاه ساحلی در هرمزگان هنوز در کانکس  و سایر پایگاه‌ها دارای ساختمان هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اظهارداشت: بخشی از منابع ساخت پایگاه‌ها از منابع استانی و بخشی از منابع جمعیت بکارگیری شده و یک پایگاه نیز خیر ساز بوده است.
وی اضافه کرد: افتتاح همزمان این تعداد پایگاه‌ها تحول بسیار خوبی برای استان بود و در آن‌ها هم نیروهای جدید و هم با سابقه‌ بکار گرفته می‌شوند.
سلحشور بیان داشت: براساس استانداردها در هر ۵۰ کیلومتر باید یک پایگاه امداد و نجات داشته باشیم.
استاندار هرمزگان نیز اشاره کرد: جمعیت هلال احمر در کنار مجموعه بهداشت و درمان از جان مردم محافظت می‌کند.
فریدون همتی خاطرنشان کرد: مرتب از این تحول‌ها و تبدیل به احسن‌ها برای صیانت از جان مردم انجام شود.

برچسب‌ها توسعه ایران امداد و نجات هرمزگان اينفوگرافیک هفته دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران امداد و نجات هرمزگان توسعه ایران امداد و نجات هرمزگان پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر بهره برداری پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده