Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال می‌گوید داور داربی پایتخت می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق مربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: به هواداران و به بازیکنان با غیریتی که ۱۲۰ دقیقه دویدند تبریک می گویم. ما در نیمه اول یک بازی خوب و شناور را ارائه دادیم. سیستم ما در این بازی۱-۳-۲-۴ بود و یک شوک به تیم حریف وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حفظ و مالکیت توپ توانستیم موفق عمل کنیم و  در نیمه اول پیروز به رختکن رفتیم. ما در بین نیمه به بازیکنان گفتیم که در دقایق ابتدایی بازی را کنترل کنید و اجازه ندهید پرسپولیس به بازی مسلط شود اما با مصدومیت فرشید اسماعیلی و ۱۰ نفره شدن تیم ما حریف به گل رسید. بعد از آن بازی متعادل پیش رفت و دو تیم احتیاط کردند. ما روی یک غفلت در دقیقه ۸۸ گل خوردیم اما بازیکنان باغیرت استقلال در وقت های اضافه به بازی برگشتند.

او ادامه داد: ما با توجه به اینکه سه هافبک خود را به علت مصدومیت از دست دادیم اما از اینکه بازی به پنالتی کشید نگران نبودیم چون دروازه بانی مثل سید حسین حسینی و بازیکنان پنالتی زن خوبی داشتیم. من در بازی سپاهان و استقلال گفتم که پیروز آن بازی مدعی جدی قهرمانی است. ما در جام حذفی به فینال رفتیم و امیدوارم که بتوانیم یک جام را به هواداران بدهیم.

نامجو مطلق درباره تقابل تمیش مقابل تراکتور گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما بازی سختی را پیش رو داریم. ما باید یک ریکاوری خوب انجام دهیم تا بتوانیم در فینال موفق شویم. قطعا کار سخت است اما تمام تلاش خود را می کنیم. ما می توانیم یک داربی مجدد را با قهرمان در جام حذفی برگزار کنیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا هم هستیم و کار بسیار سختی داریم و یک بازی بعد از فینال هم استراحت نداریم و  امیدوارم بتوانیم در همه رقابت ها موفق باشیم.

او درباره عملکرد داوری هم گفت: فکر می کنم  آقای حیدری تمرکز لازم را نداشت. من فکر می کنم در صحنه‌ای که گل مساوی را خوردیم  داور می توانست بهتر عمل کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران مجید نامجو مطلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود.

توماس توخل که در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک می‌کند امیدوار است با صعود به فینال چمپیونزلیگ و درنهایت به‌دست آوردن قهرمانی برای باواریایی‌ها پس از چند سال، به ناکامی‌های این فصل پایان دهد و نام خود را به‌عنوان یک مربی موفق در تاریخ باشگاه آلمانی ثبت کند.

او برای این کار باید در دو دیدار رفت و برگشت از سد رئال مادرید بگذرد. تیم آماده کارلو آنچلوتی یکی از بهترین فصل‌هایش را می‌گذراند و در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تعداد جام‌های رئال در این رقابت به عدد ۱۵ خواهد رسید.

استیو مک‌منمن، ستاره سابق انگلیسی، که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ برای رئال مادرید بازی کرده، در مورد گفت‌وگویش با توماس توخل در مورد این بازی گفت:«من با او چند کلمه‌ای صحبت کردم. او واقعا مربی باکیفیتی است و می‌دانم که توانایی انجام کارهای بزرگ و بردن بازی‌های حساس مانند بازی نیمه‌نهایی با رئال را دارد.

در صحبتی که با هم داشتیم به او گفتم «موفق باشی» او گفت «منظورت واقعا این نیست.» درست بود، من فقط گفتم موفق باشی، نه اینکه امیدوارم بازی را ببری.»

دیگر خبرها

  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست