Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:10:10 GMT

چشمی: تلاش می کنم به فینال برسم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۴۱۰

چشمی: تلاش می کنم به فینال برسم

مدافع استقلال گفت: بچه ها با مصدومیت و سختی در زمین تلاش می کردند و ما هم از بالا استرس زیادی داشتیم.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی که به خاطر مصدومیت دربی 93 را از روی سکوها تماشا کرد، بعد از این دیدار در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" عنوان کرد: خوشحالم که بچه ها تلاش کردند و این برد را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه بازیساز ما هم در بازی امروز مصدوم شدند. 2، 3 مصدوم هم که از ابتدای بازی داشتیم و شرایط تیمی ما از نظر مهره ای سخت بود، اما بچه ها تلاش کردند و توانستند برنده باشند.


وی درباره تماشای دربی از روی سکو افزود: خیلی برایم سخت بود که از روی سکو بازی را نگاه کنم. بچه ها با مصدومیت و سختی در زمین تلاش می کردند و ما هم از بالا استرس زیادی داشتیم.


مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که قهرمان جام حذفی خواهند شد، گفت: انشاالله که با تلاش بچه ها این اتفاق می افتد.


چشمی در پایان درباره شانس بازی در فینال جام حذفی افزود: تلاش می کنم که به فینال برسم.

استقلال تهران دربی (داربی) روزبه چشمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دربی داربی روزبه چشمی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده