Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرد که همین امروز گارد ملی آمریکا و نیروهای فدرال این کشور را برای سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی در ایالت ویسکانسین به این ایالت اعزام خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد که همین امروز نیروهای فدرال و گارد ملی آمریکا به‌منظور مقابله با آنچه وی «غارت، خشونت و بی‌قانونی» می‌خواند، به شهر «کنوشا» در ایالت ویسکانسین اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ در حساب کاربری رسمی خود درباره اعزام نیروهای فدرال و گارد ملی به ویسکانسین برای سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی در این ایالت نوشت: «ما غارتگری،‌آتش زدن اموال، خشونت و بی‌قانونی را در خیابان‌های آمریکا تحمل نخواهیم کرد. تیم [مشاوران] من همین حالا با فرماندار ویسکانسین که موافقت کرده است کمک‌ دولت فدرال [برای سرکوب معترضان] را بپذیرد، به‌صورت تلفنی گفتگو کردند. مقامات شهر پورتلند نیز باید همین کار را انجام دهند.»

وی افزود: «امروز من نیروهای فدرال و گارد ملی را به کنوشا در ویسکانسین اعزام خواهم کرد تا نظم و قانون به آنجا بازگردد.»

شهر کوچک کنوشا در روزهای اخیر شاهد تظاهرات گسترده معترضان به نژادپرستی پلیس در آمریکا -که در جدیدترین مورد از اقدامات نژادپرستانه خود علیه سیاه‌پوستان یک مرد سیاهپوست غیرمسلح را با شلیک چندین گلوله به‌شدت زخمی و راهی بیمارستان کرد- بوده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه های مجازی نشان می‌دهد که یک مرد سیاه‌پوست به نام «یاکوب بلیک» در حال رفتن به سوی یک خودرو بوده که 2 مامور پلیس به دنبال وی رفته و یکی از آنها در مقابل چشمان وحشت‌زده 3 فرزند این مرد سیاهپوست که در خودرو شاهد صحنه بوده‌اند، چندین گلوله به سوی او شلیک کرده است. رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که این مرد سیاه‌پوست بر اثر شدت آسیب‌های وارده، فلج شده است.

از زمان قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، اعتراضات علیه نژادپرستی و رفتارهای وحشیگرانه پلیس آمریکا در سراسر این کشور گسترش یافته است.

ترامپ بار دیگر معترضان را به حبس 10ساله تهدید کردویسکانسین در آتش نژادپرستی پلیس آمریکا می‌سوزد+تصاویرشکایت خانواده "بلیک" از پلیس ویسکانسینتیراندازی در خیابان‌های «کنوشا» در ایالت ویسکانسین با 3 کشته و یک زخمی+فیلمفلج شدن شهروند سیاهپوست بر اثر تیراندازی پلیس ایالت ویسکانسیناعلام حالت فوق‌العاده در ایالت ویسکانسین آمریکا

انتهای پیام/.

 

 

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط افول هژمونی آمریکا اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط افول هژمونی آمریکا اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ مقام روس: ایران پس از اتمام تحریم تسلیحاتی می‌تواند تجهیزات نظامی از روسیه خریداری کند ۲ وزیر صهیونیست: با فروش حتی یک پیچ از جنگنده‌های اف ۳۵ به امارات مخالفیم ۳ ادعای مضحک پسر ترامپ: آمریکا دیگر در چشم دشمن ضعیف نیست ۴ خطیب‌زاده: موضع رئیس شورای امنیت در مخالفت با آمریکا تبعات حقوقی بسیاری دارد ۵ دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد ۶ مصاحبه| افقهی: صهیونیست‌ها درحال محک زدن حزب‌الله هستند/ ۳ روایت درباره تنش‌ها در مرز لبنان ۷ رسانه آلمانی گزارش داد: شکست آمریکا در فعال‌کردن مکانیسم ماشه علیه ایران ۸ دانشمند روس شرط استفاده همگانی از واکسن کرونا را شرح داد مهمترین اخبار بین الملل دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد گزارش| سورپرایز انتخاباتی ترامپ چیست؟ مصاحبه| افقهی: صهیونیست‌ها درحال محک زدن حزب‌الله هستند/ ۳ روایت درباره تنش‌ها در مرز لبنان مصاحبه|کارشناس عراقی: خروج آمریکایی‌ها از برخی پایگاهها بر اثر ضربات مقاومت بود/ وعده ترامپ جنبه تبلیغاتی دارد مهمترین اخبار تسنیم دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مصاحبه|کارشناس عراقی: خروج آمریکایی‌ها از برخی پایگاهها بر اثر ضربات مقاومت بود/ وعده ترامپ جنبه تبلیغاتی دارد گفتگو با وزیر کار دولت رجایی| شهید رجایی به‌دنبال تاسیس "دولتِ رفاه" بود/ رویکرد توسعه‌گرای دولت ها موجب شکاف طبقاتی شد جام حذفی فوتبال| استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست شد/ پرسپولیس مدافع خوبی نبود! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افول هژمونی آمریکا اخبار آمریکا دونالد ترامپ افول هژمونی آمریکا اخبار آمریکا دونالد ترامپ ایالت ویسکانسین نیروهای فدرال دونالد ترامپ برای سرکوب بین الملل گارد ملی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس آمریکا: سرکوب تحصن دانشگاه کالیفرنیا ضروری است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، پلیس آمریکا مستقر در دانشگاه کالیفرنیا در شهر لس انجلس به دانشجویان هشدار داد تحصن کنندگان مخالف تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را در این دانشگاه سرکوب خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • حضور اپوزیسیون کنار نیرو‌های پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • روایت سیاوش اردلان از حضور اپوزیسیون کنار نیروهای پلیس آمریکا برای سرکوب دانشجویان
  • بازداشت ۲ هزار نفر از معترضان حامی فلسطین در آمریکا
  • خیزش دانشجویان جهان مهر تأییدی بر متخاصم بودن صهیونیست ها است
  • پلیس آمریکا: سرکوب تحصن دانشگاه کالیفرنیا ضروری است
  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • ستون سرکوب