Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:12:39 GMT

دربی بازی کنم به رادووشویچ گل می‌زنم!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۵۸۱

دربی بازی کنم به رادووشویچ گل می‌زنم!

مدافع استقلال در واپسین ثانیه‌های دربی 93 گلی تاریخی برای تیمش به ثمر رساند و نامش به عنوان یکی از ارکان اصلی در راه رسیدن آبی‌ها به فینال در تاریخ جام حذفی به ثبت رسید.

به گزارش "ورزش سه"، انگار دوباره در استقلال دارد مدافعی از جنس مهدی هاشمی نسب‌، پیروز قربانی و کمی جلوتر حنیف عمران زاده متولد می‌شود؛ همانقدر عصیان‌گر و همانقدر درخشان! انگار برای محمد دانشگر درخشش بدون دعوای قبلی مزه نمی‌دهد و این مدافع جوان و پیش‌تاخته آبی‌ها باید به مرز دیوانه‌واری از عصیان‌گری و دعوا برسد تا باک بنزین درخشش‌اش برای استقلال پر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از اخراج دوباره‌اش از سوی فرهاد مجیدی جایی در لیست آبی‌ها مقابل شاهین شهرداری بوشهر نداشت و دیگر همه ناامید از حضور در ادامه فصل و جدال سرنوشت‌ساز دربی بودند.

 

اما سرمربی جوان آبی‌ها که خواسته بود دیگر کسی وساطت این مدافع را پیشش نکند، بعد از درخواست‌های مکرر پیشکسوتان استقلال که به قولی در آستانه دربی فرهاد اقدام به «خودزنی» نکند و این مدافع جوان را ببخشد، در آستانه دربی دانشگر را در کنار فرشید باقری بخشید تا با خشاب خالی به استقبال بازی بزرگ سال نرود. جدالی که می‌توانست پیروزی در آن مجیدی را به اوج آسمان‌ها بفرستد و شکست دوباره پِچ پِچ‌ها پشت سر فرهاد را آغاز کند که او شاید به درد سال آینده استقلال نخورد!

 

اما بخشیدن فرهاد برای بازگشت دانشگر کافی نبود چرا که مچ پای مدافع استقلال به شدت آسیب دیده بود و بعید به نظر می‌رسید بتواند در غیاب چشمی و یزدانی او هم به تیمش کمکی کند؛ شب پیش از دربی اما محمد دانشگر در اردوی آبی‌ها رویت شد تا شاید بتواند لحظاتی برای تیمش به میدان برود. دانشگر به همبازیان خود گفته بود که از ناحیه مچ‌پا بدجوری احساس درد دارد اما مطمئن است اگر فرهاد بخواهد و به میدان برود، به رادوشوویچ گلزنی می‌کند!

 

 

 

 

 

 

 

پیش‌گویی که دانشگر در دقیقه 90+5 آن را محقق ساخت و در قامت یک قهرمان برای آبی‌ها به همه آمال و آرزوهای یک کامبک بزرگ دیگر در تاریخ دربی برای شاگردان یحیی پایان داد و نشان داد سر حرفش برای گلزنی مانده است؛ شلیکی به قلب هواداران پرسپولیس که از مدافع مغضوب استقلال، یک چهره فوق‌العاده محبوب ساخت.

 

درخشش محمد دانشگر روی گل دوم امشب استقلال که امید را دوباره به رگ‌های پسران فرهاد تزریق کرد و آن‌ها را برای رسیدن به فینال امیدوار کرد؛ ستاره‌ای که تا 48 ساعت پیش از دمیده شدن دربی جایی در تفکرات مجیدی نداشت، به اردو رفت اما مصدومیت او را همچنان دور از ترکیب آبی‌ها قرار داده بود ولی اعتماد فرهاد در غیاب دو ستاره کلیدی‌اش از دانشگر یک قهرمان ساخت و او با گلزنی خود بهترین کادوی را در جشن آشتی‌کنانش با مجیدی برای سرمربی خود هدیه کرد تا هم استقلال امیدوار به کسب یک جام در پایان فصل جاری بماند و هم وعده و وعیدهای مجیدی مو به مو سر قرارش بر پا باشد.

استقلال تهران محمد دانشگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد دانشگر محمد دانشگر آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

کد خبر 6096956

دیگر خبرها

  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر