Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری گفت: نگاه نماینده ولی فقیه در استان فارس مبتنی بر وفاق و همدلی بوده که این مسئله تاثیرات مثبت و چشمگیری در عملکرد اجرائی ادارات در شهرستان ها به خصوص شیراز داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت با توان کامل در مقابل فشارهای خارجی ایستادگی کرده و همواره حافظ مواضع نظام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شیراز با اشاره به بحران های اقتصادی ناشی از تحریم ها و بلاهای طبیعی و انسانی عنوان کرد: در شرایط تروریسم اقتصادی با هدف ساقط کردن نظام، دولت با ارائه سیاست های مناسب، مسیر کنترل و مدیریت مسایل به وجود آمده را در پیش گرفت.

وی اضافه کرد:  میان فرمانداری شیراز در این میان به رغم تمامی تنگناها، نه تنها از انجام وظایف اصلی خود کوتاهی نکرد بلکه با ابتکار عمل، بسیاری از کارهای مغفول مانده گذشته را نیز دنبال کرد‌.

امیری تاکید کرد: نگاه نماینده ولی فقیه در استان فارس مبتنی بر وفاق و همدلی بوده که این مسئله تاثیرات مثبت و چشمگیری در عملکرد اجرائی ادارات در شهرستان ها به خصوص شیراز داشته که ۴۰ درصد از جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار شیراز ادامه داد: دولت یک سال بسیار سخت را گذرانده و سرسختی، تعهد و ایثار مدیران شیراز در کنار فرهنگ غنی و همراهی مردم این شهر به ویژه در بحث کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا موجب شد تا مقام معظم رهبری، دیگر استان ها را به الگوبرداری و الهام گرفتن از فارس تشویق کند.

وی اضافه کرد: وزیر بهداشت نیز از مسئولین استان فارس به عنوان استان موفق در سطح کشور و استان دارای کمترین میزان مرگ و میر ناشی از این ویروس قدردانی کرد.

آیت الله «لطف الله دژکام» نیز در این دیدار گفت: باید به رای مردم احترام گذاشت و نقد از طرف رقبای سیاسی باید سازنده باشد به نوعی که موجب تخریب رقیب در چشم مردم نشود چرا که تخریب دولت، موجب تخریب نظام و ناسپاسی مردم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: امام خمینی (ره) همیشه سیاست بر مبنای فتوت را به دیگران توصیه می کرد و در دنیای امروز و شرایط خاص حاکم بر جامعه باید اخلاق مداری و جوانمردی را مبنای رفتارهای فردی و جمعی قرار دهیم تا به مسیر تمدن سازی اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب نزدیک و نزدیکتر شویم.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: کار در فرمانداری ساعت نمی شناسد و شیراز نیازمند راهبرد توسعه است که هرچند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز اجرای بسیاری از امور را بر عهده دارند اما مصوبات کلان آنها باید از تایید فرمانداری بگذرد.

 

آیت الله دژکام تاکید کرد: فرماندار به عنوان مدیر سیاسی شهری همچون شیراز که در تمام دنیا شناخته شده است و جهت گیری و نوع رفتارهای این شهر تاثیر منطقه‌ای و حتی بین المللی دارد باید راهبرد توسعه ای داشته باشد.

  پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا نماینده ولی فقیه در فارس همدلی فرمانداری شیراز شیراز نماینده ولی فقیه در استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور