Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@08:20:22 GMT

رئال مقصد غیرمنتظره بهترین گلزن تاریخ PSG!

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۶۴۹

رئال مقصد غیرمنتظره بهترین گلزن تاریخ PSG!

ادینسون کاوانی ستاره سابق پی اس جی ممکن است فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ادینسون کاوانی با انمام قراردادش با پی اس جی حالا بازیکن آزاد است و بی دردسر و با خیال آسوده در حال بررسی پیشنهاداتش است. او زمستان گذشته تا یکقدمی انتقال به اتلتیکو نیز پیش رفت ولی در نهایت پی اس جی حاضر نشد با رقمی کمتر از 20 میلیون یورو او را واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه بعد کاوانی بازیکن آزاد است و در حالی که بنفیکا را قمصد بعدی او می دانستند اما به دلیل دستمزد بالایش این انتقال هم منتفی شد. طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، کاوانی حالا از رئال مادرید پیشنهاد دارد و به طور جدی در حال بررسی آن است.

تماس ها هنوز رسمی نشده و از طریق واسطه به وی پیشنهاد رئال ارائه شده است. کهکشانی ها قصد دارند با کاوانی قراردادی یک ساله و با بند تمدید یک ساله مشروط امضا کنند. رئال فصل گذشته از فقر گلزنی رنج برد و تنها کریم بنزما بود که توانست توقعات در خط حمله را برآورده کند.

ادینسون کاوانی می تواند از این حیث تضمین کننده گل برای کهکشانی ها باشد اما باید دید بر سر مسائل مالی به تفاهم خواهند رسید یا خیر.

گفته می شود اتلتیکو مادرید نیز هنوز از جذب کاوانی ناامید نشده و در تلاش برای شروع مجدد مذاکرات با اوست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ادینسون کاوانی فوتبال پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!

تاتنهام پس از جدایی بهترین گلزن تاریخ خودش با مشکل جدی روبرو شد، هری کین اما یکی از بهترین فصل های دوران فوتبال خوشد را می گذراند. 

طرفداری | هری کین بهترین اتفاقی بود که این فصل برای بایرن مونیخ رخ داد. او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا از تاتنهام به بایرن منتقل شد و در آلمان هنوز یکی از بهترین مهاجمان جهان است، البته اگر بهترین نباشد. 

با گلزنی مقابل رئال مادرید در جریان تساوی 2-2، هری کین به رکورد 43 گل در تمام رقابت های این فصل رسید. او که قرار است به زودی کفش طلا را به خودش اختصاص دهد، این فصل آمار خیره کننده 43 گل در 43 بازی را به ثبت رسانده که میانگین 1 گل در هر بازی است. 

در سمت مقابل اما تاتنهام قرار دارد، تیمی که این فصل هیچ مهاجمی جذب نکرد که سطحش حتی نزدیک به کین باشد، این موضوع باعث شد گل های تیم پوستکوعلو میان بازیکنان تیم تقسیم شود.

با این وجود، هری کین به تنهایی بیشتر از همه مهاجمان تاتنهام در این فصل گلزنی کرده است! تعداد گل های برنان جانسون، جیمز مدیسون، دیان کولوسفسکی، سون هیونگ مین و ریچارلیسون روی هم 42 است که از کین پایین تر قرار می گیرد. 

مقایسه تعداد گل های بازیکنان خط حمله تاتنهام با هری کین

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است