Web Analytics Made Easy - Statcounter

روشنفکر نسبت به خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی و عشایری با نگاه عدالت بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت:برای رسیدن به عدالت بهداشتی و درمانی باید خدمات به صورت عادلانه در بین اقشار روستایی و عشایری در قالب تیم‌های پزشکی، دندانپزشکی و متخصصان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۵ شهریور ماه) در آئین تجلیل از مدافعان سلامت که به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت، به وضعیت ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: ما در شهریور ماه و سه ماهه پاییز شرایط ویژه‌ای را داریم و باید با آمادگی کامل برای مبارزه با این ویروس جلو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به جلسه‌ ای که در تهران با حضور وزیر بهداشت و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد اشاره کرد و ادامه داد: استان ما یکی از استان‌ هایی است که در موضوع مبارزه با بیماری کرونا از استان‌های موفق و پیشرو بوده است.

 

وی با اشاره به خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی و عشایری با نگاه عدالت بهداشتی و درمانی، اظهار کرد: برای رسیدن به عدالت بهداشتی و درمانی لازم است که خدماتی را در این مناطق ارائه دهیم که باید به صورت عادلانه در بین اقشار روستایی و عشایری در قالب تیم‌های پزشکی، دندانپزشکی و متخصصان باشد.

 

روشنفکر به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: باید در این ایام در روستاهای محروم خدمات بهداشت حرفه‌ای و بهداشت محیط ارائه شود تا ما در روستاها کمتر مشکل داشته باشیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به بافت عشیره‌ای استان، مراودات در این روستاها زیاد بوده و باید کاری کنیم که پیشگیری‌ های لازم انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه در کشور هرگاه نیاز بوده بسیج به کمک آمده و بحران‌ ها را مهار کرده، گفت: امید است که در این ایام نیز بسیج جامعه پزشکی در مهار ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت مهدی روشنفکر بسیج جامعه پزشکی کرونا مجلس شورای اسلامی تجلیل عدالت بهداشتی و درمانی روستایی و عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام طرح‌های آبرسانی در سال جاری، بیش از یک هزار خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محمد اشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل آب‌رسانی به مجتمع دو روستایی هاچاسو و هولاسو و روستای فتح‌آباد شهرستان شاهین‌دژ است، اظهار کرد: آب‌رسانی به مجتمع هاچاسو و هولاسو در حال حاضر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن در صورت تخصیص اعتبارات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح حفر یک حلقه چاه، ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲۲.۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این طرح ۹۲۰ خانوار روستایی ساکن در این مجتمع از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

اشرفی همچنین از اجرای طرح آب‌رسانی به روستای فتح‌آباد شاهین‌دژ نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح در حال حاضر از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام آن ۱۲۱ خانوار ساکن در آن از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۸۰۰ متر خط انتقال، ۲.۹ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب پیش‌بینی شده است.

کد خبر 751267

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری