Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گل‌ها و گلزنان دربی نیمه نهایی جام حذفی نکات جالبی داشتند. تاریخ انتشار: 00:05 - 06 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۷۴۱

خبرگزاری میزان، دربی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ - ۲ به اتمام رسید، اما این تیم استقلال بود که در ضربات پنالتی در مجموع با نتیجه ۶ بر ۳ پرسپولیس را شکست داد تا حریف تراکتور در دیدار نهایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌ها و گلزنان این بازی نکات جالبی داشتند که آن‌ها را در زیر می‌خوانید.

بشار دومین گلزنی خارجی برتر دربی
بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با گلی که در جریان بازی مقابل استقلال به ثمر رساند موفق شد دومین گل خود را در دربی تهران به ثبت برساند. رسن که در دربی برگشت فصل گذشته گل تساوی پرسپولیس را زده بود الان بعد از ایمون زائد سه گله، دومین گلزن برتر خارجی دربی به حساب می‌آید. البته بشار سهمی در پنالتی‌های آخر بازی نداشت.

چهارمین گل علیپور در دربی
علی علیپور مهاجم پرسپولیس که زننده دومین گل این تیم مقابل استقلال بود توانست چهارمین گل خودش را در این مسابقه سنتی به ثمر برساند تا کنار بازیکنانی مانند مرحوم همایون بهزادی، مهدی هاشمی نسب و فرهاد مجیدی قرار بگیرد.

گل اولی‌ها برای استقلال
دو گل استقلال در جریان بازی به وسیله مهدی قایدی و محمد دانشگر به ثمر رسید. نکته جالب اینجا بود که هر دو بازیکن اولین گل خود را در دربی تهران و مقابل پرسپولیس در این مسابقه تجربه کردند تا نام آن‌ها در تاریخ دربی تهران به عنوان گلزن ثبت شود.

میلیچ و دیاباته خارجی‌های پنالتی زن
میلیچ و دیاباته بازیکن خارجی استقلال بودند که پس از پایان جریان ۱۲۰ دقیقه بازی توانستند در ضربات پنالتی برای استقلال گلزنی کنند تا به عنوان اولین گلزنان خارجی استقلال در شهرآورد تهران نام آنها ثبت شود.

مطهری ۳ گله شد
ارسلان مطهری مهاجم استقلال که آخرین پنالتی این تیم را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، موفق شد تا خودش را در دربی تهران سه گله کند. مطهری پیش از این در دربی برگشت فصل گذشته موفق شده بود که دو بار دروازه پرسپولیس را باز کند.

بیشتر بخوانید: استقلال در ماراتُن پنالتی‌ها پرسپولیس را حذف کرد/ شاگردان فرهاد حریف تراکتور در فینال شدند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال پرسپولیس استقلال جام حذفی دربی دربی تهران دومین گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی سه بار از حریف پیش بود، اما نتوانست برتری خود را حفظ کند. پرسپولیس به خودش باخت. این یک ایراد است که تیم نمی‌توانست برتری خود را حفظ کند. البته تعویض‌هایی که انجام شد هم حال تیم را بدتر کرد و باعث شد تیم به عقب برود. همین بازی دفاعی باعث شد دوندگی و انگیزه آلومینیوم بیشتر شود و به خواسته خود برسد. پرسپولیس وقتی دو بر صفر پیش بود، فکر می‌کرد کار تمام است و تعویض‌هایی انجام داد که باعث شد روند تیمش به هم بریزد.

او همچنین گفت: اگر اینگونه باشد که اوسمار به خاطر حفظ بازیکنانش تعویض‌هایی انجام داده است، به نظرم باز هم اشتباه بود، چون با این کار یک جام را از دست داده است. در جام حذفی هر تیم می‌تواند با طی کردن یک مسیر کوتاه به جام برسد، اما پرسپولیس به راحتی این جام را از دست داد.

درخشان همچنین افزود: واقعا برایم عجیب است، در وقت اضافه هم پرسپولیس از حریف پیش بود، اما باز هم نوانست آن برتری را حفظ کند و به راحتی بازی به تساوی کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم تعویض‌هایی انجام شد که باز هم به پرسپولیس کمک نکرد و در نهایت گل تساوی را خورد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

او در ادامه درباره اینکه وحید امیری پنالتی خود را از دست داد هم گفت: وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است، اما او مدتی از میادین دور بوده و وقتی برمی‌گردد از شرایط آرمانی فاصله دارد. در این وضعیت اصلا نباید مربی به او پنالتی بدهد، اما اوسمار به این موضوع توجه نکرد و در نهایت هم امیری یکی از پنالتی‌ها را از دست داد. به نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد، اما به تصمیمات اوسمار باخت و این جام را از دست داد. این باخت برای پرسپولیس بسیار سنگین بود و از نظر روحی و روانی به تیم فشار می‌آورد.

وی درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هم گفت: بازی بسیار سنگینی در انتظار پرسپولیس است. سپاهان تیم قدرتمندی است و می‌تواند کار را برای پرسپولیس سنگین کند. اگر پرسپولیس در این بازی هم نتواند نتیجه بگیرد، شانس قهرمانی‌اش در لیگ هم بسیار کم می‌شود. به نظرم در شرایط فعلی پرسپولیس فقط باید به بازی با سپاهان فکر کند و شکست برابر آلومینیوم را فراموش کند.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست