Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی قاسم‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در قم اظهارکرد: راضیه بخشعلی‌ دهکردی به‌عنوان نخستین دانش‌آموخته دکتری شیمی آلی این دانشگاه و یکی از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی توانست از رساله خود با موضوع (سنتز ترکیبات هیدروسیکلی نیتروژن دار و اکسیژن‌دار درحضور مایعات یونی تثبیت‌شده بر روی نانو ساختارهای فلزی) دفاع کند که از این رساله تعداد چهار مقاله ISI با رتبه Q1 و Q2 استخراج و یک مقاله نیز در کنفرانس ملی نانو ساختارها پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارسال مقاله استخراج‌شده رساله بخشعلی‌دهکردی به یکی از مجلات معتبر خبرداد و اضافه کرد: مقالات استخراج‌شده این رساله از لحاظ کیفیت و کمیت به نحو مطلوب ارائه شده که برگرفته از کیفیت آموزشی کادر هیئت علمی مجرب و متعهد این واحد دانشگاهی در ارائه درست مفاهیم درسی در حوزه‌های علمی و پژوهشی بوده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم و استاد راهنمای نخستین رساله دانش‌آموخته دکتری شیمی دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی از هدفمندسازی رساله‌های دانش‌آموختگان علوم پایه این دانشگاه با هدف حل مشکلات جامعه خبر داد.

وی گفت: محصولات تولیدشده توسط دانش‌آموختگان علوم پایه این دانشگاه مورد استقبال مدیران عامل چند شرکت معتبر شهرک‌های صنعتی استان قرارگرفته و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی از تلاش‌های پژوهشگران عرصه علوم پایه که در واقع نتیجه تحصیل در این دانشگاه است،‌ داشته باشیم.

قاسم‌زاده ابراز امیدواری کرد با کمک بخش صنعت استان ازلحاظ مواد اولیه بتوانیم نیاز کشور را برطرف کنیم و عنوان کرد: نظر به اینکه بخشی از مواد اولیه بخش صنعت از خارج از کشور وارد می‌شود، امیدواریم این مواد اولیه که مورد نیاز صنعتگران است، توسط تیم تحقیقاتی دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی تولید و در اختیار شرکت‌های صنعتی و کارخانه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه حلقه گمشده است، تصریح کرد: ارتباط بین صنعت و دانشگاه باید از حالت شعاری خارج و عملیاتی شود و این عملیاتی شدن نیاز به حمایت بیشتر مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و دانشگاه دارد که انگیزه بیشتری ایجاد کنند.

به گزارش ایسکانیوز، نخستین رساله دانش‌آموخته دکتری شیمی دانشگاه آزاد اسلامی قم با موضوع (سنتزترکیبات هیدروسیکلی نتروژن دار و اکسیژن‌دار درحضور مایعات یونی تثبیت‌شده بر روی نانوساختارهای فلزی)توسط راضیه بخشعلی‌دهکردی و راهنمایی محمدعلی قاسم‌زاده و مشاوره پروفسور جواد صفایی در دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی دفاع شد.

انتهای پیام /

324 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم رساله دکتری رشته علوم پایه شیمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم رساله دکتری رشته علوم پایه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاهی علوم پایه دانش آموخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری