Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@04:47:51 GMT

اینتر مذاکرات برای جذب آرتورو ویدال را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۶۲۷۱

اینتر مذاکرات با مدیر برنامه های آرتورو ویدال را آغاز کرده است.

آرتورو ویدال، هافبک 33 ساله شیلیایی بارسلونا همچنان بازیکنی محسوب می شود که کونته برای جذبش اصرار دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، در دیدار امروز مدیران اینتر با آنتونیو کونته، نام آرتورو ویدال توسط سرمربی ایتالیایی درخواست شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته که از هافبک ایتالیایی به خوبی شناخت دارد، مدت هاست که او را برای اینتر می خواهد. برخلاف ژانویه 2020 که بارسلونا حاضر به از دست دادن او نبود، اکنون اوضاع تغییر کرده و جذب هافبک سابق یووه و بایرن که تنها تا تابستان 2021 با بلوگرانا قرارداد دارد ساده تر است زیرا در برنامه های کومان جایی ندارد. 

تماس اینتر با مدیر برنامه های ویدال

اینتر تاکنون تماس های ابتدایی با فلیسوویچ، مدیربرنامه های ویدال که مدیر برنامه های الکسیس سانچز نیز محسوب می شود را برقرار کرده است. نراتزوری می خواهد پس از توافق شخصی با این بازیکن که از انتقال به اینتر و پیوستن به پروژه آنها استقبال می کند، مذاکرات با بارسا را آغاز کند. 

همچنین بخوانید:

آرتورو ویدال در برنامه های رونالد کومان جایی ندارد / موندو دپورتیوو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد

تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

دقایقی پیش از شروع برنامه و رسیدن به ساعت موعد و قرارمان در میدان فیض، صدای مداحی خیابان را پر کرده، پلیس‌ها، مأموران، خبرنگاران، عکاسان، گروه سرود و… در حال آماده شدن هستند تا صحنه‌ای پر از امنیت و شورآفرینی مردم را به تصویر بکشند.

آری چنین مردمانی هستند مردم اصفهان؛ برای همین است که به مهمان‌نوازی معروف‌اند، چون بلدند در هر کاری سنگ تمام بگذارند؛ مردم شهرمان از پیر و جوان، کودک و نوجوان همه لباس‌های سیاه خود را بر تن کردند و با پرچم‌های یازهرا، یا حسین ایران، فلسطین و… به میدان آمده‌اند و منتظر شروع برنامه هستند.

بگذارید این‌طور بگویم که مصادف شدن این تشیع با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما شیعیان امروز حال و هوای دیگری را هم دارد و بر غم‌مان افزوده است.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 750426

دیگر خبرها

  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی