Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا ، متهم جوانی که از خانواده‌ای به دلیل جواب رد به خواستگاری اش کینه به دل داشته و دست به قتل مسلحانه زده و جان سه عضو یک خانواده بی گناه را در قلعه گنج گرفته و از صحنه جنایت گریخته بود، کشته شد.

 خواستگار کینه جو در شهر قلعه گنج در جنوب کرمان که سه نفر را کشته و دو نفر از اعضای یک خانواده را زخمی کرده بود، در حالی کشته شد که خرداد سال گذشته پس از شنیدن پاسخ منفی به درخواست ازدواجش به صورت مسلحانه به خانه این خانواده حمله کرد و در یک اقدام جنون آمیز و هولناک (پدر، مادر و عمه خانواده) را به رگبار بست و به قتل رساند و در این حادثه دو نفر دیگر از جمله دختر مورد علاقه اش را زخمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، قاتل ۳۲ ساله بلافاصله از صحنه جنایت گریخت و زخمی های این حادثه به بیمارستان منتقل شدند که تنها دختر و پسر خانواده از مرگ نجات یافتند.

در ادامه به سرعت تیم‌های امدادی و پلیس در محل حادثه حاضر شدند و در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه عضو یک خانواده هدف گلوله انتقام و کینه قرار گرفته اند که پس از انتقال به بیمارستان جان سپردند.

با اعلام گزارش این حادثه، دستورات ویژه قضایی از سوی مقام قضایی صادر شد و گروهی از ماموران پلیس آگاهی برای تحقیقات پلیسی و شناسایی عامل جنایت وارد عمل شدند که دوازدهم فروردین یکی از متهمان این پرونده را پس از تعقیب و گریز در شهرهای غربی و جنوب کشور، امسال به دام انداختند.

این گزارش حاکی است، در حالی تحقیقات و تجسس های کارآگاهان پلیس قلعه گنج برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت که رزمندگان قرارگاه عملیاتی ابوذر (یگان تکاوری ۱۱۶ امام هادی (ع) کهنوج) با همراهی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قلعه گنج طی یک عملیات منسجم که از ساعات پایانی سه شنبه گذشته آغاز شده بود، موفق شدند بامداد چهارشنبه پنجم شهریور قاتل مسلح فراری را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: قاتل از خرداد سال گذشته که مرتکب قتل شده بود به همراه برادرش در تعقیب پلیس قرار داشت که همدستش ابتدای امسال دستگیر شد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و پس از اطمینان از حضور قاتل در کوه های اطراف قلعه گنج، متهم بامداد روز گذشته (چهارشنبه ) در مواجهه با پلیس و تعقیب و گریز کشته و از مخفیگاه وی یک قبضه اسلحه جنگی با چهار خشاب و مقادیری مهمات کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این قاتل، سابقه سرقت مسلحانه، تیراندازی و قاچاق مواد مخدر را در کارنامه سیاه خود دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا قتل جنایت حادثه قاتل پلیس سرقت قاچاق مواد مخدر اخبار حوادث پسر کشته خونین یک خانواده خواستگار کینه جو عکس دختر اخبار تهران حوادث تهران ایران جوان فیلم تجاوز تهران بیمارستان قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود