Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استا‌ن‌ها ـ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه این نهاد ۲ هزار بسته ارزاق به حسینیه اعظم زنجان در یوم‌العباس(ع) کمک می‌کند، گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان از غدیر تا پایان صفر توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

هدایت صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان، در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی کمیته امداد در روز یوم‌العباس(ع) اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور رئیس هیئت امنای حسینه اعظم برگزار شد درخواست‌ها برای تامین 30 هزار بسته معیشتی برای مراسم یوم‌العباس توسط کمیته امداد بود اما این سازمان طبق شرایط موجود فقط می‌تواند 2 هزار بسته را برای این مراسم فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: انتظار ما از هیئت امنای حسینیه اعظم این است که از 110 هزار بسته جمع‌آوری شده در یوم‌العباس(ع)  تعدادی را به کمیته امداد اختصاص دهند زیرا تلاش همه بر رفع نیاز از نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست رزمایش ایران همدل در قالب طرح اطعام مهدوی تعداد 32 هزار بسته سبد معیشتی و 113 هزار و 750 پرس غذای گرم در بین نیازمندان و مدد‌جویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد که هزینه بسته‌‌ها بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان بود.

جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شدکمیته امداد مامور تایید وضعیت مالی برخی جاماندگان سهام عدالت شد500 هزار پُرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد گیلان توزیع می‌شود

وی با اشاره به رزمایش دوم کمیته امداد ابراز کرد: این طرح در قالب طرح احسان و اطعام حسینی برگزار می‌شود که از عید غدیرخم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت که در این طرح 30 هزار بسته‌ سبد معیشتی و 140 هزار پرس غذای گرم در قالب این طرح بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

‌انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۲۲ سپاه کردستان رسماً معرفی شد ۵ کردستان|جزئیات بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس مشخص شد ۶ گزارش|سهم ۲ درصدی مهارت‌آموزی از بودجه آموزشی کشور ۷ اسامی دو کارگر فوت شده در انفجار معدن سرخس اعلام شد ۸ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد گزارش ویدئویی| شمیم روضه حسینی در روستاهای خراسان شمالی / خانه به خانه عشقت را جار می‌زنیم‌ + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ‌عزاداری ‌‌شیرازی‌ها در محرمی متفاوت / وقتی سلامت مردم اولویت هیئت‌ها می‌شود گزارش ویدئویی| عشق به حسین در میناب موج می‌زند / مردم ‌آیین سنتی حرکت کاروان حسینی را بازسازی کردند مهمترین اخبار تسنیم دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد نخستین شب مراسم عزاداری در بیت رهبر معظم انقلاب برگزار شد دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد غریب‌آبادی: همکاری‌ ایران با آژانس صرفاً به انتخاب خود ایران صورت گرفته است استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گزارش ویدئویی یوم العباس ع کمیته امداد هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها