Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با تأکید بر اینکه استعلام سرمایه‌گذاری در استان باید به صورت سیستم باشد اظهار داشت: سیستمی شدن صدور و پاسخ استعلام‌های سرمایه‌گذاری، باعث تسریع در جذب سرمایه‌گذاری و از بین رفتن فساد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هم‌اکنون صدور و پاسخ استعلام‌های سرمایه گذاری به صورت دستی و فیزیکی است که این می‌تواند باعث ایجاد گلوگاه‌های فساد در فرآیند‌های اداری شود.

بیشتر بخوانید

مراحل نهایی ابلاغ اعتبار ۲ طرح چهارمحال و بختیاری انجام شد

عباسی وجود قوانین فراوان را مانع توسعه دانست و اضافه کرد: قانون باید کم و شفاف باشد تا روند سرمایه‌گذاری سرعت و رونق گیرد.

او ادامه داد: تنها ۳۰ درصد اعتبارات از سوی استانداران توزیع و ۷۰ درصد با پیگیری‌ها و چانه‌زنی‌ها محقق می‌شود.

عباسی گفت: در این نشست با طرح توسعه پرتودهی گاما، پرداخت ۷۵ میلیون یورو تسهیلات ارزی و چهار هزار میلیارد ریال برای واحد نورد سرد فولاد سفیددشت و همچنین ۲۲ میلیون یورو و سه هزار میلیارد ریال به منظور خرید ماشین‌آلات این واحد تولیدی درصورت تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت شد.

او افزود: در این نشست تأسیس شهرک اختصاصی کشاورزی در برجویی شهرستان خانمیرزا، اختصاص زمین برای احداث دو واحد پایین‌دستی پتروشیمی لردگان و بررسی روند تبدیل چهار قسط از بدهی ارزی به ریالی این پتروشیمی در هیئت خبرگان بانکی چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

عباسی اضافه کرد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تنها یک هفته برای پاسخ به استعلام‌های سرمایه‌گذاری فرصت دارند، در غیر این صورت پاسخ استعلام مربوطه، مثبت تلقی می‌شود.

او ادامه داد: مسئولان چهارمحال و بختیاری برای جذب سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف در این استان آمادگی کامل دارند و تسهیلات و مشوق‌های لازم را ارایه می‌دهند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اقتصاد مقاومتی استعلام سرمایه گذاری پرتودهی گاما تسهیلات ارزی استعلام های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان