Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیر عامل برق منطقه ای فارس و بوشهر در این ارتباط گفت: طرح افزایش ظرفیت پست ۲۳۰ کیلوولت بوشهر یک با راه‌اندازی یک دستگاه  ترانسفورماتور ۱۶۰ مگا ولت آمپر وارد مدار بهره برداری شده است .

غلامرضا نصیری افزود: هدف از اجرا این طرح تامین برق برای متقاضیان جدید منطقه و کاهش افت ولتاژ و همچنین پاسخگویی به نیازهای موجود با تامین و انتقال برق مطمئن و پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا همچنین از همه فرصت‌های قانونی برای تامین و انتقال برق و انرژی به ویژه برای مشترکان صنعتی در استان بوشهر بهره گیری خواهد شد.

نصیری گفت: افزایش ظرفیت پست‌ها و ایستگاه های برق با بکارگیری نیروی متخصص داخلی در این استان در سال جاری و سال پیش رو به یک رکورد و شاخص قابل توجه تبدیل خواهد شد.

وی همچنین از سرمایه گذاری زیر بنایی دولت در حوزه تامین و انتقال برق در استان بوشهر خبر داد و گفت: اخیرا نیز طرح‌های تامین و انتقال برق در بوشهر با هزینه ۱۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسید که آغازی بر فعالیت های گسترده تامین برق برای مشترکان و شهروندان این استان است.

نصیری ادامه داد: پروژه‌های افزایش ظرفیت پست‌های ۲۳۰ کیلوولت گناوه و بوشهر، توسعه  و افزایش ظرفیت ۴۰۰ کیلوولت پارس (عسلویه) از جمله اقدامات زیر بنایی و زیر ساختی است که زمینه تحول در حوزه صنعت و بهینه سازی تامین و تولید برق را کلید زده است.

مدیرعامل برق منطقه ای فارس و بوشهر یادآور شد: طرح‌ اصلاح، بروزرسانی و بهینه سازی شبکه انتقال و فوق توزیع  برق نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که در بوشهر افتتاح شده است.

نصیری عنوان کرد: راه اندازی این طرح ها بیانگر عزم دولت در تامین زیر ساخت های توسعه در استان بوشهر است که شرکت برق منطقه ای آن را اجرا و هدایت خواهد کرد.

برچسب‌ها عسلویه بوشهر هفته دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه بوشهر هفته دولت عسلویه بوشهر هفته دولت تامین و انتقال برق افزایش ظرفیت پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی