Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:16:30 GMT

کشف ۴۸ تن خوراک دام قاچاق در بروجرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۶۹۳۵

کشف ۴۸ تن خوراک دام قاچاق در بروجرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۴۸ تن خوراک دام قاچاق از یک واحد تعاونی روستایی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزت الله غلامی  افزود: طبق اخبار واصله و در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی از یک واحد تعاونی روستایی واقع در محور بروجرد - اراک بازدید کردند که موفق به کشف ۴۸ تن خوراک دامی از نوع کنجاله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ارزش خوراک دام‌های کشف شده ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده که در این راستا ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ غلامی بیان کرد: نیروی انتظامی شهرستان با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها را نمی‌دهد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های ممنوعه موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا بررسی شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری