Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «محمد کریم‌الدینی » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات به ۵۸ مرکز رشد و فناور استان مرکزی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات پارک علم و فناوری با بهره اندک به متقاضیان داده می‌شود، ادامه داد: پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط این بخش  امسال در این مرکز علمی هدفگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان مرکزی اظهار داشت: ۱۹ مرکز پیش‌رشد، ۶ واحد رشد و چهار مرکز پسارشد امسال در این مرکز پذیرفته شده‌ است.

کریمی‌الدینی بیان کرد: حمایت‌های پارک علم و فناوری استان مرکزی از واحدهای فناور به‌صورت بسته‌های آموزشی، معافیت‌های مالیاتی، عوارض گمرکی بر اساس ماده ۹ قانون حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان، آزمایشگاهی، کارگاه‌های شبکه‌سازی و پرداخت تسهیلات ویژه با نرخ بهره اندک انجام می‌شود.

وی واحدهای فناور استان مرکزی را در زمره موفق‌ترین  نمونه‌های کشور دانست و گفت: ۱۴ شرکت فناور و دانش بنیان این استان با تولید انواع تجهیزات پزشکی در سنگر مقابله با شیوع کرونا، همکاری می‌کنند.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان مرکزی اضافه کرد: واحدهای فناور و دانش‌بنیان این استان پارسال درخشش چشمگیری داشتند به‌طوری که بیش از ۲ و نیم میلیون دلار انواع کالا از این واحدها به نقاط مختلف جهان صادر شد.

کریم‌الدینی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۳۹۷ مجموع واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان مرکزی ۱۱۶ مورد بود اما، پارسال در سایه حمایت‌های  پارک علم و فناوری  ۷۵ واحد دانش‌بنیان و فناور به زنجیره قبل افزوده شد.

وی بیان کرد: طرح «جوان رشد» با هدف حمایت از پایان‌نامه‌هایی که منجر به تولید محصول و یا معرفی فناوری نوین می‌شوند در استان مرکزی آغاز شده و به پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد، ۱۲۰ میلیون و به پایان‌نامه‌های مقطع دکترا نیز ۲۴۰ میلیون ریال کمک مالی می‌شود.

۱۷۱ مرکز رشد و شرکت دانش بنیان در استان مرکزی فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۳۷ مرکز در مجموعه پارک علم و فناوری استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شرکت دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شرکت دانش بنیان اراک استان مرکزی شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری استان مرکزی واحدهای فناور دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند