Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:37:38 GMT

اجرای طرح احسان حسینی در ملایر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۷۰۰۲

اجرای طرح احسان حسینی در ملایر

کرمی مقدم گفت: همزمان با ایام ماه محرم و صفر طرح احسان حسینی با هدف دستگیری از نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.

«تیمور کرمی مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از ملایر  با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه‌های مختلف گفت:همزمان با آغاز ماه محرم طرح احسان حسینی در شهرستان به منظور کمک به افراد زیر پوشش در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه این طرح از ابتدای ماه محرم شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد گفت: پنج مرکز نیکوکاری فاطمه‌الزهرا(س)، سیدالشهدا(ع)، اباصالح، مهر مهدوی و جوادالائمه(ع) در راستای طرح احسان حسینی در مناطق مختلف با کمیته امداد همکاری دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر با بیان اینکه این طرح با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود گفت: تا کنون حدود 25 میلیون تومان ز سوی مردم  نیکوکار به این طرح کمک‌ شده است.

 

 وی افزود: از مردم می خواهیم با توجه به وجود ویرووس منحوس کرونا نذورات خود را ببیشتر به تهیه اقلام خشک و دستگیری از نیازمندان داشته باشند.

وی افزود:نیکوکاران ملایری می‌توانند نذورات خود را به روش‌های  مختلف پرداخت الکترونیکی از طریق  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۰۳۶ به حساب کمیته امداد ملایر و یا با کد دستوری*۷۷۸۸*۰۸۱۴#  به کمیته امداد ملایر برای توزیع در بین افراد زیر پوشش و نیازمند  داشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی و برگزاری همه ساله جشن عاطفه ها نیاز است که مردم در این ایام کمکهای خود را ننیز برای دستگیری از دانش اموزان نیازمند داشته باشند گفت: برنامه هاب ما در وواقع باید علاوه بر تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند  تهیه اقلام مختلف برای دانش آموزان باشد.

وی  با اشاره به اینکه  برنامه ریزیهای لازم برای تهیه و توزیع لوازم التحریر دانش آموزان زیر پوشش نیز در حال انجام است گفت: همه ساله قبل از شروع سال تحصیلی  پوشاک و لوازم اتحریر به دانش آموزان زیر پوشش و نیازمند اهدا می‌شود که امسال نیز قرار است با کمک خیران و نیکوکاران و همچنین  اداره اقاف و امور خیریه در قالب طرح مهر تحصیلی این کمک ها را داشته باشیم.

در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با ایام محرم علاوه بر فضا سازی  کمیته امداد طرح فلاح را درقالب  پویش روضه های خانگی برای مددجویان دارد گفت: در این راستا از حضور مداحان و سخنرانان در راستای بصیرت افزایی بین خانوادها با حضور جمع خانواده های مددجویان بهره گرفته ایم.

وی برگزاری برنامه های محرم در فضای مجازی برای مددجویان  و همچنین توزیع 20 سبد بهداشتی هر کدام به مبلغ یکصد هزار تومان برای افراد فعال شرکت کننده در کلاسهای فضای مجازی را از دیگر برنامه های کمیته ماداد ملایر در ایام محرم دانست.

 مدیر کمیته امداد ملایر همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 55 واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی برای مددجویان ساخت و یا خریداری شده گفت:  از این تعداد 40 واحد مسکن روستایی و 15 واحد مسکن شهری است.

وی با بیان اینکه  مبلغ هزینه شده برای این واحدها  2 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده افزود: تعدادی از این واحدها در هفته دولت افتتاح و تحویل مددجویان می شود

 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح احسان حسینی شهرستان ملایر کمیته امداد امام خمینی ره طرح احسان حسینی کمیته امداد زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی (دندان پزشکی و چشم پزشکی) به ۲ هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان حضور گروه جهادی الکفیل در زنجان با بیان اینکه از صبح امروز حدود ۱۰۰ دستیار و ۱۰۰ دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح ۴۰ یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به ۱۹۰ نفر در نوبت صبح خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به ۶۰ نفر خدمات در حوزه بینایی‌سنجی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از دهک‌های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۷۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد و ۳۰ درصد نیز بهزیستی است.

صالحی تصریح کرد: در بحث دندانپزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی‌های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر کار گروه جهادی مربوط به خدمات چشم پزشکی است، گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز ۱۰۰۰ فریم عینک تهیه شده که به مراجعین ارائه شود.

کد خبر 749859

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود