Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رنژی وانگ» (Renzhe Vang) چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امکان صادرات از ایران به علت آرامش و امنیت به کشورهای دیگر جهان و تبادلات تجاری امتیاز مناسبی برای سرمایه گذاران است، همان طور که اکنون صادرات چوب چند لایه از شرکت ما به عراق فراهم شده است و تاکنون ۴۰۰هزار دلار تولیدات خود را به این کشور صادر کرده ایم این در حالی بوده که این تبادلات تجاری قبل از آغاز بکار رسمی و افتتاح کامل کارخانه میسر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این شرایط خوب در ایران فرصتی را به وجود آورده است تا بتوانیم با کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، ارمنستان و روسیه نیز توافق کنیم به آن کشورها نیز  در آینده صادرات کنیم.   

این سرمایه گذار چینی گفت: از سرمایه گذاری ۱.۵ میلیون دلاری در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس راضی هستیم و برای تولید سالانه ۳۱۵ هزار مترمربع برنامه ریزی کرده ایم و در آینده اگر در بازار فروش خوبی داشته باشیم میزان اشتغال در این واحد را از ۵۰ نفر به ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر بومی افزایش می دهیم.  

وانگ کاربرد چوب چندلایه با روکش فنولیک محصول ساخت ایران با تکنولوژی چینی را در قالب بندی بتون عنوان کرد و افزود: در توسعه این واحد و با افزایش تولید چوب یاد شده آن را برای استفاده در مبلمان خانه نیز به بازار عرضه می کنیم اکنون بخشی از چوب مورد نیاز را روسیه وارد می کنیم.  

کارخانه چوب ارس با تولید تخته چندلایه خام با روکش فنولیک با سرمایه گذاری بیش از ۱.۵میلیون دلاری توسط مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس افتتاح شد.  

به گزارش ایرنا،  ۶ واحد صنعتی کشاورزی با اعتبار هزینه شده و سرمایه در گردش ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۲۵ نفر با حضور مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

مرتضی بانک در جریان سفر خود به منطقه آزاد ارس همچنین از تعدادی از واحدهای فعال از جمله واحد تولید منسوجات بی بافت و کشتارگاه صنعتی این منطقه دیدن کرد.

منطقه آزاد ارس با وسعت ۵۱ هزار هکتار در ۱۳۷ کیلومتری شهر تبریز در مجاورت جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته و علاوه بر ظرفیت های صنعتی دارای استعدادهای مناسبی در زمینه کشاورزی به خصوص تولیدات گلخانه ای است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس افتتاح طرح چین جلفا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس افتتاح طرح چین جلفا آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس افتتاح طرح چین جلفا منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در قالب این نشان صادراتی ، دو شرکت خودروسازی استان سمنان با پارک علم و فناوری این استان تفاهم نامه امضا کردند که تحقیقات تولید محصول سنسورهای اکسیژن را انجام دهند .  در استان سمنان سالانه یک و نیم میلیون دلار واردات سنسورهای اکسیژن انجام می شود .

سمنان با شعار «استان امن برای سرمایه گذاری، قطب فناوری و بهشت گردشگری» در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور  داشت.
این استان در سالن ۴۱ با ۴ کانتر و حضور ۵ شرکت صادراتی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشت.
کانتر شماره یک، اقتصاد خودرو با حضور ۵ خودروساز استان، کانتر شماره ۲، اقتصاد دیجیتال با بهره گیری از تمامی ظرقیت‌های موجود، کانتر شماره ۳، سرمایه گذاری خارجی با بهره گیری از ظرفیت‌های خارجی استان و کانتر شماره ۴ نیز با عنوان کانتر آزاد با بهره گیری از سایر ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف صنعت، تولید، اقتصادی و سرمایه گذاری فعالیت می کرد.
از ۲۷ سال پیش تا سال ۱۴۰۰ در استان سمنان در مجموع ۱۹۹ میلیون دلار قرارداد جذب سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته و از سال ۱۴۰۰ تا کنون و طی ۲ سال، ۱۹۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی آن هم در شرایط تحریم و تنش‌های منطقه‌ای و بین المللی به ثبت رسیده که می‌توان از آن به عنوان یک جهش نام برد.
استان سمنان پنجمین رتبه حجم صادرات محصولات دانش بنیان را در سطح کشور به خود اختصاص داده و بر اساس گزارش‌ها یک ششم فروش محصولات دانش بنیان کشور مختص استان سمنان است.
نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مشارکت ۶۸ کشور دنیا در تهران برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول