Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مصطفی بهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان به منظور برگزاری مراسم عزاداری محرم، به ۴۱ هیات که در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی ثبت نام کرده‌اند مودم رایگان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: روز نخست محرم مودم به همراه سرویس اینترنت رایگان با حجم ۱۰۰ گیگابایت تحویل داده شد که در صورت اتمام، با پیگیری مسوول مربوطه امکان شارژ مجدد نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از ایجاد تجمع‌ هیات‌های مذهبی امسال تا حدود زیادی عزاداری امام حسین (ع) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تحویل مودم و سرویس اینترنت بصورت رایگان به هیات‌های عزاداری حسینی، زمینه بهره‌مندی افرادی که امکان حضور فیزیکی در مراسم عزاداری محرم را ندارند فراهم کرده است.

بهی یادآور شد: پلت فرم موبایلی «هیات‌آنلاین» بستر پخش زنده برنامه‌های مذهبی را برای مخاطبان فراهم می‌کند و با توجه به شیوع بیماری کرونا زمینه برپایی مراسم عزاداری در این بستر به صورت مجازی فراهم شده است. ​

برچسب‌ها کرونا ماه محرم خراسان جنوبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماه محرم خراسان جنوبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی کرونا ماه محرم خراسان جنوبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت