Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:40:04 GMT

لغو دیدارهای امروز NBA در اعتراض به پلیس آمریکا

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۷۲۷۵

لغو دیدارهای امروز NBA در اعتراض به پلیس آمریکا

‍‍‍‍‍‍

دیدارهای صبح امروز لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در اعتراض به نژادپرستی پلیس آمریکا لغو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های لس آنجلس لیکرز، هیوستون راکتس، میلواکی باکس، پرتلند تریل بلیزرز در اعتراض به خشونت و نژادپرستی پلیس آمریکا و تیراندازی به جیکوب بلیک، شهروند سیاه پوست این کشور از بازی امروز خود در NBA انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین تیم اورلاندو مجیک هم بازی در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا را بایکوت کرد.

لیگ NBA| عکس‌العمل رپتورز مقابل نژادپرستی پلیس آمریکا

 

جیکوب بلیک، شهروند اهل ویسکانسین در حالی که قصد داشت سوار اتومبیلش شود، 7 بار توسط پلیس این شهر و در مقابل فرزندانش مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال بیشتر بخوانید... لیگ NBA| عکس‌العمل رپتورز مقابل نژادپرستی پلیس آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ NBA| عکس‌العمل رپتورز مقابل نژادپرستی پلیس آمریکا واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ فنونی‌زاده: پرسپولیس مقابل استقلال ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت/ عبدی به جای اوساگونا بازی می‌کرد، ۲ گل می‌زد ۳ اشک‌های دو بازیکن استقلال پس از شکست پرسپولیس + تصاویر ۴ رسانه ایتالیایی: استقلال با تلاش وزیر ورزش در صدد بازگرداندن استراماچونی است/ جلسه محرمانه سعادتمند و پاستورلو ۵ مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی‌گردد/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچسترسیتی به لئو ۶ جام حذفی فوتبال| استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست شد/ پرسپولیس مدافع خوبی نبود! ۷ ورمزیار: استقلال می‌خواست در نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کند/ مجیدی ریسک بزرگی کرد ۸ گل‌محمدی: تبریک می‌گویم به آنهایی که می‌خواستند استقلال برنده و قهرمان شود!/ باشگاه ما از خواب خرگوشی بیدار شود، نیاز به تقویت داریم مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: پرسپولیس مقابل استقلال ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت/ عبدی به جای اوساگونا بازی می‌کرد، ۲ گل می‌زد ورمزیار: استقلال می‌خواست در نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کند/ مجیدی ریسک بزرگی کرد مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی‌گردد/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچسترسیتی به لئو رسانه ایتالیایی: استقلال با تلاش وزیر ورزش در صدد بازگرداندن استراماچونی است/ جلسه محرمانه سعادتمند و پاستورلو مهمترین اخبار تسنیم دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد نخستین شب مراسم عزاداری در بیت رهبر معظم انقلاب برگزار شد دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد غریب‌آبادی: همکاری‌ ایران با آژانس صرفاً به انتخاب خود ایران صورت گرفته است استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال نژادپرستی پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.
به گزارش فارس، در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.
پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.
حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟
در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902352

دیگر خبرها

  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند