Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق اف‌بی‌آی در مطلبی با انتقاد از دونالد ترامپ و دادستان کل آمریکا گفت، این دو مقام "یک میراث از ویرانی یک نهاد حیاتی آمریکا" که وزارت دادگستری است، بر جای می گذارند.

به گزارش ایسنا، جیمز کومی، مدیر سابق اداره تحقیقات فدرال آمریکا در واشنگتن پست با اشاره به تحقیقات روسیه که به دست تیم رابرت مولر انجام می شد، گفت: وزارت دادگستری آن زمان لطمه دید که دادستان کل و رئیس جمهوری آمریکا به مردم آمریکا درباره کار این شورای ویژه که درباره رئیس جمهوری تحقیقات می کرد، دروغ گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومی افزود: آنها زمانی به این وزارتخانه لطمه زدند که دادستان کل در پرونده مربوط به راجر استون که دوست رئیس جمهوری بود مداخله کرد تا مدت زمان حبسی که دادستان ها پیشنهاد داده بودند، لغو شود. آنها زمانی دوباره به این وزارتخانه لطمه زدند که همین دادستان کل تلاش کرد تا پرونده ای که مایکل فلن، متحد رئیس جمهوری آمریکا دو مرتبه در آن گناهکار شناخته شده است، از دستور خارج کنند.

انتقادها علیه دونالد ترامپ در ماه های اخیر شدت گرفته است که علل مختلفی دارد و یکی از آنها عملکرد به شدت سیاسی شده وزارت دادگستری آمریکاست.

این مدیر سابق اف‌بی‌آی گفت برای حرکت رو به جلوی آمریکا، این لطماتی که ترامپ و ویلیام بار ایجاد کردند باید ترمیم شود. او ادامه داد، این به معنای انتخاب جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها به عنوان رئیس جمهوری بعدی آمریکاست.

کومی در خاتمه نتیجه گیری کرد: ما رئیس جمهوری نیاز داریم که یک دادستان کل به این دلیل که به یک وکیل مدافع نیاز دارد، منصوب نکند بلکه به این دلیل منصوب کند که عدالت آمریکایی به محافظ و نگهبان نیاز دارد. ما رئیس جمهوری نیاز داریم که از طریق قانون به دیگران خدمت رسانی کند. ما باید جو بایدن را انتخاب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اف بی آی دونالد ترامپ وزارت دادگستری رئیس جمهوری دادستان کل مدیر سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!

مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

این مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند که مجری در واکنش به این اظهار نظر گفت: استدلال و بهانه شما را حتی در کشورهایی که غیردموکراتیک و استبدادی می‌خوانید هم نشنیده‌ایم.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا