Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز قبل پسر جوانی با اورژانس تماس گرفت و از درگیری و زخمی شدن پسری در پارک نهج‌البلاغه تهران خبر داد.

به گزارش ایران، به‌دنبال این تماس امدادگران اورژانس و مأموران پلیس راهی محل حادثه که تونلی داخل پارک بود، شدند.

با حضور امدادگران آنها با بدن نیمه جان پسر جوانی مواجه شدند که از ناحیه ران پا مصدوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پسر جوانی که در محل حضور داشت خود را عامل این جراحت معرفی کرد و دستگیر شد.

پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی ساعتی بعد جان باخت و بدین ترتیب ایرج به اتهام قتل به دستور بازپرس جنایی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی درباره این ماجرا گفت: من لیسانس شیمی دارم و در یک داروخانه کار می‌کنم روز حادثه از شهرستانی اطراف تهران برای دیدن پسر دایی‌ام به تهران آمدم. بعد با هم به پارک رفتیم آنجا تونلی هست که برای آواز خواندن خیلی مناسب است. چون صدا اکو می‌گیرد برای همین آواز خواندن در این تونل‌ را دوست دارم. با پسر دایی‌ام راهی پارک شدیم مشغول خواندن بودم که چهار پسر جوان وارد تونل شدند. آنها هم می‌خواستند مثل ما تمرین خوانندگی کنند.

بعد از چند دقیقه سر خوانندگی بحثمان شد سه نفر از آنها با پسر دایی‌ام درگیر شدند و من هم با مقتول. او چاقو داشت و به سمت من حمله کرد، من هم به سختی چاقو را از او گرفتم و از تونل خارج شدم. اما او باز هم دنبال من آمد، فقط برای اینکه بترسد به او یک ضربه زدم که به سفید رانش اصابت کرد.

دوستانش با دیدن این ماجرا فرار کردند. اما من ماندم و به پلیس و اورژانس زنگ زدم. پلیس مرا در همان پارک دستگیر کرد. من ناخواسته دستم به خون او آلوده شد.

بدین ترتیب متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
1717

لینک کوتاه: asriran.com/0037ce

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قتل چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد

دریافت 3 MB

۲ موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

دیگر خبرها

  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟