Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا استان بر نظارت بیشتر بر هیئت‌های مذهبی در ایام محرم تاکید کرد و اظهار کرد: نوع عزاداری در عاشورا امسال متحول شده و به همین منظور از تمام هیئت و عزاداران که نسبت به رعایت پروتکل‌ها مشارکت داشته‌اند قدردانی می‌کنیم و خواهان آن هستیم که در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز این موضوع مهم را به منظور رفع دغدغه‌های مردم و دوست‌داران اسلام و انقلاب رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از مخالفان دنبال آن بودند که اسلام و عاشورا را در ذهن مردم بد جلوه کنند اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب تا به امروز گزارشی که دارای مطالب دغدغه مند باشد نداشتنم اما باید با حفظ پروتکل‌ها عاشورا و فلسفه آن را زنده نگه داریم.

‎معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: سفره‌خانه‌های سنتی و تالارهای پذیرایی این استان بعد از عزاداری دهه اول محرم (تاسوعا و عاشورا) با اولویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

خوش اقبال یادآور شد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش نیاز بازگشایی این مراکز است و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف به نظارت بر این مراکز هستند.

وی بیان کرد: از نیروی انتظامی و بسیج نیز انتظار می‌رود حتماً مراسم تاسوعا و عاشورا را نظارت کنند تا در آنها پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئت‌ها و عزاداران حسینی رعایت شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با قدردانی از همکاری مردم خوب و کارکنان دولت در کنترل شیوع ویروس کرونا، گفت: در بازرسی‌های سرزده مشخص شد در کنار رعایت پروتکل‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان به کار مردم نیز رسیدگی کرده‌اند.

خوش اقبال در خصوص بازگشایی مدارس و دغدغه خانواده‌ها نیز اظهار کرد: انتظار می‌رود آموزش و پرورش دغدغه‌های خانواده‌ها و دست اندرکاران را جدی بگیرد و با توجه به جدی بودن خطر شیوع ویروس کرونا توقع داریم آموزش‌ها و توصیه‌های لازم به مردم و دانش آموزان از طریق مدارس و رسانه‌ها ارایه شود.

وی همچنین در خصوص نحوه مدیریت شرایط کرونایی از سوی دشمنان نیز گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های یک جانبه، دولت جمهوری اسلامی با همکاری همه ارکان نظام توانسته تا به امروز بحث کرونا در کشور را خوب مدیریت کرده که این مهم در سایه همراهی و کمک مردم انجام شده است.

کد خبر 5009736

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان تاسوعا و عاشورا ویروس کرونا محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند