Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@02:13:37 GMT

آغاز پویش آماده باش با ۴۰۴ برنامه در سمنان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۷۴۶۹

آغاز پویش آماده باش با ۴۰۴ برنامه در سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان با اعلام آغاز پویش آماده باش در شهر سمنان گفت: پویش ملی «آماده‌باش» در جهت بالا بردن و افزایش نشاط و شادابی مردم به‌ویژه خانواده‌ها و تحرک و پویایی در جامعه، با هدف مقابله با کرونا و افزایش سهم ورزش های همگانی در پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، طراحی و تا ۳۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموریت ویژه برای برگزاری این طرح ارتقاء نقش مسؤولانه ورزش همگانی در کاهش کم‌تحرکی و پیشگیری از کرونا است که از اهدف آن می‌توان به آگاهی‌بخشی، تحریک و ترغیب و رفع موانع ورزشی و افزایش تحرک بدنی و به تبع آن افزایش ایمنی بدن در مقابله با کرونا اشاره کرد.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: کانون اصلی پویش ملی «آماده‌باش» ورزش همگانی برای مقابله با کرونا شامل خانواده‌ها، گروه‌های پر خطر جامعه، افراد بالای ۵۰ سال و همه رده‌های سنی بویژه آگاهی بخشی و مشارکت کودک و نوجوانان در معرض این بیماری است.

قنبری یادآور شد: پویش ملی «آماده‌باش» به‌صورت برنامه‌های مجازی، اینوگرافی، موشن‌گرافی، بروشور، چالش، مسابقات مجازی، گفتگوی زنده اینستاگرام و ... با هماهنگی کمیته‌های ۳۵ گانه هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان که پتانسیل بالایی را دارا هستند، آغاز شده است.

وی در پایان از تمام شهروندان دعوت کرد تا در شبکه های اجتماعی هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان به آدرس semnanhamegani به صورت خانوادگی در این پویش شرکت کنند.

۴۶

کد خبر 1426159

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر جهاد کشاورزی اردستان، عملکرد برداشت گل محمدی را از باغ‌های این شهرستان ۳ تن در هر هکتار برشمرد و پیش بینی کرد امسال ۱۴۰ تن گل محمدی از باغ‌های این شهرستان برداشت شود که ۴۰ درصد بیشتر از برداشت پارسال است.
محمد امینی با بیان اینکه در راستای تغییر الگوی کشت و کمبود منابع آبی افزایش وسعت زیر کشت محصولاتی که با شرایط اقلیمی منطقه سازگاری دارند در دستور کار جهاد کشاورزی اردستان اس، افزود: ترویج و افزایش کشت گل محمدی از گام‌های مثبت برداشت شده در این زمینه است که در این راستا ۸ درصد افزایش وسعت زیر کشت باغ‌های گل محمدی را شاهد بودیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر جهاد کشاورزی اردستان، شرکت‌های دانش بنیان را حامی کشاورزان اردستانی در تولید گل محمدی دانست و افزود: در این زمینه کشاورزانی که از مشاوره شرکت‌های دانش بنیان استفاده کردند علاوه بر حذف سموم شاهد افزایش ۲۵ درصدی تولید نیز بوده اند.
امینی، ۱۰ درصد از باغ‌های گل محمدی اردستان را مجهز به سامانه نوین آبیاری دانست و گفت: اجرای روش‌های نوین آبیاری علاوه بر صرفه جویی ۶۵ درصدی در مصرف آب بطور میانگین باعث افزایش ۳۰ درصدی تولید گل نیز شده است.
وی گفت: گل‌های محمدی برداشت شده روزانه برای فرآوری به کارگاه‌های گلاب گیری منتقل می‌شود ودر حال حاضر ۱۰ کارگاه گلاب گیری در شهرستان اردستان مشغول به فعالیت است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند