Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@03:45:26 GMT

فولاد مبارکه مطالبات شهرداری سده را پرداخت کند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۷۶۰۳

فولاد مبارکه مطالبات شهرداری سده را پرداخت کند

شهردار سده لنجان گفت: فولاد مبارکه از دستگاه‌های مدیون به شهرداری این شهر است و پرداخت این وجوه امکان تکمیل طرح‌های شهری و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین ناظم‌الرعایا در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری سده لنجان، اظهار کرد: لایحه بودجه این شهرداری در سال ۱۳۹۹ بر مبنای رقم ۱۸۰ میلیارد ریال تنظیم شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است؛ از این میزان ۵۰ درصد سهم هزینه‌های جاری، ۵۰ درصد سهم پروژه‌های عمرانی و ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی به اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث خیابان، آسفالت معابر و رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال‌های اخیر پروژه لوله گذاری شبکه فاضلاب در شهر سده لنجان در حال اجرا است که ۹۰ درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: آسفالت سه خیابان محله سازمان آب، بهسازی آسفالت محله جام جم، احداث بلوار هزار متری در محله پیامبر اعظم (ص)، آسفالت معابر مسکن مهر و ایثارگران از جمله پروژه‌هایی است که اجرا شده است.

ناظم‌الرعایا گفت: منطقه کارگاهی شهر سده لنجان با مساحت بیش از ۲۰ هزار مترمربع و اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث شده است و علی رغم مشکلات اقتصادی شهرداری در تلاش هستیم در روزهای آینده پروژه روشنایی اجرا شود.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ پروژه شهری در سال جاری در شهر سده لنجان تعریف است، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۲ پروژه شهری در سده لنجان در حال اجرا است و هشت پروژه دیگر نیز در روزهای آینده اجرا خواهد شد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

شهردار سده لنجان خواستار پرداخت دیون سازمان‌ها و نهادهای مختلف به شهرداری‌های شهرستان لنجان شد و گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ارائه خدمات شایسته به شهروندان نیازمند تخصیص اعتبارات است؛ از این رو انتظار می‌رود فولاد مبارکه، راه و شهرسازی و سازمان آب منطقه‌ای مطالبات شهرداری را پرداخت کنند.

ناظم‌الرعایا تاکید کرد: چنانچه مطالبات شهرداری سده لنجان وصول شود می‌توانیم پروژه‌های عمرانی شهری را زودتر تکمیل کنیم.

وی یادآور شد: با آغاز فعالیت شورای دوره پنجم شهرداری سده لنجان فعالیت خود را با بدهی ۸۰ میلیارد ریالی آغاز کرد و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده موفق به پرداخت ۸۰ درصد از دیون این مجموعه شدیم و در تلاش هستیم با تدوین نظام‌نامه مالی بتوانیم بخش قابل قبولی از دیون باقی مانده شهرداری به پیمانکاران را در سال آینده پرداخت کنیم.

کد خبر 441198

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان لنجان مدیریت شهری شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه های عمرانی شهرداری سده سده لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده