Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد اروند ؛مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان؛ امام حسین (ع) و نیز گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت: تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم االانبیاء منعقد شده که  در راستای  آن ،این قرار گاه ۲۰ هزار میلیارد ریال در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل زمانی نوسازی فاضلاب، ساخت پل، ساحل سازی رودخانه های منطقه و چندین پروژه دیگر را از جمله طرح های قرار گاه خاتم الانبیاء در منطقه آزاد اروند عنوان کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد اروند ۱۵ تا ۲۰ درصد هزینه های این طرح ها را به صورت نقدی به قرار گاه خاتم پرداخت می کند و به جای مابقی هزینه ها، زمین در این منطقه به قرار گاه خاتم الانبیاء اعطا می کند.

وی به کمبود درآمدهای منطقه آزاد اروند به دلیل بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: تا پیش از این حدود یک میلیارد دلار درآمد به منطقه آزاد اروند تعلق می گرفت که متاسفانه به دلیل بیماری کرونا این رقم بسیار کم شده و به ناچار برای تأمین برخی هزینه ها به استغراض از بانک ها روی آورده ایم.

اسماعیل زمانی از همه شهروندان خواست مقابله با بیماری کرونا را به دلیل صدمات سنگین اقتصادی که به دنبال دارد  جدی بگیرند و گفت: متاسفانه وقتی وضعیت منطقه قرمز میشود رکود شدید اقتصادی ، تعطیلی بسیاری کارگاه های تولیدی و نیز بیکاری را به دنبال دارد لذا شهروندان برای  جلوگیری از رکود اقتصادی همه تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گیرند.

46

کد خبر 1426174

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان منطقه آزاد اروند قرار گاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار