Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حسن‌زاده از افتتاح و کلنگ‌زنی 18 پروژه به‌مناسبت هفته دولت در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: وضعیت بیماری کرونا در بابلسر قرمز و محدودیت‌ها ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اسماعیل حسن‌زاده چهارشنبه شب در نشست خبری به‌مناسبت بزرگداشت هفته دولت در بابلسر اظهارکرد: از هفته دولت سال گذشته تاکنون یک‌سال گذشته و امسال در سال پایانی دولت تدبیر و امید در شهرستان هستیم و تمام تلاش ما بهره‌برداری مناسب و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام در بابلسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: امروز بیست و سومین ماه حضورم در بابلسر بوده و تمام تلاش ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و سپس کلنگ‌زنی و تعریف پروژه‌های جدید در شهرستان است.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: در هفته دولت امسال 17 پروژه افتتاح و یک پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود که ارزش ریالی آن بالغ بر 18.5 میلیارد تومان است.

حسن‌زاده یادآور شد: یکی از پروژه‌های مهم ما پروژه آبیاری کم فشار با اعتباری معادل 6 میلیارد و 800 میلیون تومان و افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی احمدکلا است.

وی افزود: پنج پروژه در حوزه برق، چهار پروژه در حوزه مسکن، دو پروژه ورزشی و چند پروژه در زمینه راه و جهاد کشاورزی در هفته دولت در بابلسر افتتاح می‌شود.

فرماندار بابلسر با اشاره به وضعیت این شهرستان درخصوص بیماری کرونا گفت: براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی، وضعیت بابلسر همچنان قرمز بوده و محدودیت‌هایی برای آن در نظر گرفته و تا زمانی که به وضعیت سفید نرسیم این محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تجربه نشان داده که با تمام هشدارهایی که داده می‌شود، اما بسیاری از مردم تمایل دارند به سیر و سیاحت بپردازند و قالب افرادی که مقصد سفر آن‌ها استان مازندران است، بابلسر را هدف اول گردشگری خود قرار می‌دهند که به‌خاطر این موضوع ناگزیر به اعمال محدودیت‌هایی برای کنترل کرونا هستیم.

حسن‌زاده اظهارکرد: تمام طرح‌های سالم‌سازی دریا را تعطیل و مسیرهای منتهی به دریا را مسدود کردیم تا از شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان جلوگیری شود.

وی اظهارکرد: مسیر تعریض جاده بابلسر به بهنمیر در محدوده پدآفند هوایی نیاز به جابجایی دارد و بخشی از کار انجام شد و با توجه به اینکه مشکل اعتباری وجود داشت پروژه با تاخیر مواجه شده اما به‌زودی پس از تامین اعتبار نسبت به تکمیل این پروژه اقدام می‌شود.

فرماندار بابلسر خاطرنشان کرد: در سفر نوبخت به بابلسر دستورات خوبی از ایشان برای اتمام پروژه‌های بزرگ منطقه از جمله تعریض جاده نیروی هوایی گرفته شد.

حسن‌زاده تصریح کرد: در حال پیگیری برای تامین خسارت پلاژداران هستیم و مکاتباتی با اداره کل میراث فرهنگی استان در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: 150 هکتار از اراضی کشاورزی در بابلسر احیا می‌شود که این امر سبب افزایش تولید محصولات کشاورزی در راستای تحقق شعار سال می‌شود.

فرماندار بابلسر تاکید کرد: مراسم دسته‌روی در امام‌زاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار نمی‌شود و فقط عزاداری در صحن امامزاده انجام و به صورت زنده در شبکه‌های تلویزیونی و مجازی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار بابلسر محدودیت ها هفته دولت حسن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز