Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:22:13 GMT

کتاب‌ها چگونه به دست زبان‌آموزان می‌رسند؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۷۷۸۸

کتاب‌ها چگونه به دست زبان‌آموزان می‌رسند؟

اگر زبان‌آموز کانون زبان ایران و یا علاقه‌مند به محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی در حوزه زبان‌های خارجی باشید، حتما نام فروشگاه مرکزی کانون زبان در خیابان فجر به گوش‌تان خورده و یا گذرتان به این مکان فرهنگی افتاده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی کانون زبان ایران، از خیابان مطهری که وارد فجر می‌شوید در تقاطع غفاری فروشگاه مرکزی کانون زبان که از زمان مدیریت جدید رنگ و رویی تازه به خود گرفته است، خودنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جا همۀ محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی مرتبط با کانون و انتشارات این مجموعه و همچنین سایر ناشران فعال در این حوزه در دسترس‌ شما قرار دارد.

نوید صالحی درخصوص شکل‌گیری مدیریت توزیع در کانون زبان گفت: در گذشته مدیریت توزیع در کانون زبان وجود نداشت، توزیع کتب و ارسال آن‌ها به مراکز استان‌ها توسط بخش بازرگانی کانون پرورش فکری انجام می‌شد سال گذشته اما به‌واسطه مشکلاتی که در توزیع ایجاد شد و همچنین به‌خاطر تسهیل توزیع محصولات و ایجاد شرایط آسان برای زبان‌آموزان، مجموعه‌ای با عنوان مدیریت توزیع در کانون زبان ایران شکل گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، وی با بیان این‌که «مدیریت توزیع با ساختار ۲۰ نفر پرسنل، ۴ انبار و حدودا ۴۰۰ محصول شروع به فعالیت کرد»، ادامه داد: درحال حاضر ما ۵۵ هزار جلد کتاب در مدیریت توزیع داریم، ۳۸ هزار انگلیسی و ۱۷ هزار غیرانگلیسی است.

فرآیند کار به این صورت است که یک ماه قبل از شروع هر ترم مراکز براساس پیش‌بینی‌هایی که انجام می‌دهند و با توجه به فصلی که به آن نزدیک می‌شوند اعلام نیاز می‌کنند بر اساس این نیازها محصولات بسته‌بندی و آماده ارسال به مراکز استان و بعد توزیع در استان می شود.

مسئول توزیع محصولات آموزشی کانون زبان ایران ادامه داد: بخشی از همکاران نسبت به این سامانه جدید توجیه نبودند، جابجایی این سامانه فرایندی ۶ ماهه بود که به خاطر بحران شیوع کرونا برای اینکه مراکز منفعل نباشند، خیلی سریع‌تر انجام و باعث شد برخی مشکلات به وجود آید؛ اما فعالیت همکاران باعث شد مشکلات شناخته شده و از بین برود.

صالحی ادامه می‌دهد: طبق آماری که روز گذشته از مجموعۀ توزیع دریافت کردم نه در بخش توزیع و نه در موجودی کتاب مشکلی نداشتیم، مراکز آنلاین راه افتاده و موظف شده‌اند به همه زبان‌آموزان آنلاین کتاب بدهند.

با توجه به تجربیاتی که در ترم‌های بهار و تابستان کسب کرده‌ایم و مشکلاتی که شناسایی و برطرف کرده‌ایم قطعا برای ترم پاییز این اتفاقات تکرار نخواهد شد.

فروشگاه مرکزی کانون زبان؛ مرکز توزیع کتب کمک‌آموزشی زبان‌های مختلف

وی درباره اقداماتی که به منظور مقابله با شیوع کرونا در این بخش انجام شده گفت: در فاصله ترم بهار با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسته‌بندی کتاب‌ها و محصولات با شرایط خاص صورت گیرد.

در فروشگاه کلیۀ محصولات ضدعفونی شدند و برای همکاران مراکز دستورالعمل‌هایی ارسال شد تا در فرایند توزیع به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دقت بیشتری داشته باشند و از تجمع مراجعه‌کنندگان در مراکز برای دریافت کتاب جلوگیری کنند.

صالحی تصریح کرد: فروشگاه کانون زبان این مجموعه سرویس ارسال کتاب را نیز راه‌اندازی کرده است. به این ترتیب که تمام محصولات فروشگاه در صفحه اینستاگرام این مجموعه به آدرس ilicentralstore معرفی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری نسبت به سفارش آن محصول اقدام نمایند، البته هزینه ارسال به عهدۀ خریدار است 

وی افزود: همچنین در نظر داریم فضایی را در سایت کانون زبان در اختیار بگیریم تا بتوانیم محصولات را از طریق سایت معرفی و ارائه نماییم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون زبان ایران زبان آموزان کانون زبان ایران مدیریت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • خطر ریزگرد های قم بیخ گوش تهران
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد