Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار هرمزگان چهارشنبه شب در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: ۴۰ طرح در بخش مرکزی، ۷ طرح در بخش مهران و شهر لمزان و ۴ طرح در بخش شیبکوه و چارک قرار دارند.

همتی بیان داشت: یکی از طرح‌های شاخص این هفته فرآوری و بسته بندی محصولات دریایی است که برای آن ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخی دیگر از طرح‌های شاخص این شهرستان را شامل مرکز تکثیر میگو، زمین چمن مصنوعی بندرشناس، ساختمان امداد جاده‌ای، شناور جمع‌آوری پسماند و چند طرح بندری دیگر از جمله سیستم اطفاء حریق بندر لنگه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بندرلنگه ظرفیت فراوانی در بخش دریایی دارد که از سرمایه گذاران برای حضور و فعالیت در این شهرستان دعوت می‌کنم.

همتی بیان داشت: بندرلنگه یکی از بنادر فعال بوده به خصوص در ترانزیت خودرو مقام اول کشور را دارد.

استاندار هرمزگان اشاره کرد: تلاش‌های خوبی درحال انجام است که امروز تعداد زیادی طرح در اینجا به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هرمزگان برای توسعه متوازن ابراز داشت: این استان به لحاظ تحرک و حضور و فعالیت سرمایه گذاران در کنار نقشی اثرگذاری در کشور دارد.

همتی گفت: قسمت قابل توجه ای از طرح‌هایی که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد با سرمایه بخش خصوصی به سرانجام رسیده است، این سرمایه‌گذاران در هرمزگان احساس امنیت می‌کنند و شرایط آن را برای سرمایه گذاری مناسب می‌دانند.

رئیس شورای تامین هرمزگان افزود: سرمایه گذاری زمینه ساز ایجاد اشتغال جدید را برای بیکاران فراهم می‌کند و موجب افزایش درآمد و کسی رفاه نسبی می‌شود.

وی اشاره کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود هرمزگان برای افزایش اشتغال، درآمد و سطح رفاه نسبی استفاده کنیم‌.

رییس شورای اداری هرمزگان هم چنین با اشاره به شرکت در آیین تکریم و معرفی امام جمعه بندرلنگه بیان داشت: در این روز امام جمعه قبلی بندرلنگه نیر تکریم و امام جمعه جدید با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و برخی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی معارفه شد.

همتی بیان داشت: سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه یکی از سنگرهای بی بدیل در انقلاب است و امید می‌رود کرونا کنترل و مهار شده و نمازهای جمعه مجدد برقرار شود.

همتی در این سفر علاوه بر افتتاح مهمترین پروژه های هفته دولت در این شهرستان به بررسی مشکلات و درخواست های مردمی پرداخت.

کد خبر 5009845

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت فریدون همتی استانداری هرمزگان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد