Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@19:30:52 GMT

پاسخ منفی آلکمار برای جذب جهانبخش!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۰۴۳

پاسخ منفی آلکمار برای جذب جهانبخش!

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس فصل گذشته باوجود شایستگی‌هایی که داشت، از سوی سرمربی این تیم زیاد به کار گرفته نشد تا خبر‌های زیادی از جدایی وی و انتقالش به تیم دیگری برای فصل آینده منتشر شود.

هرچند از باشگاه‌های آژاکس و آیندهون هلند به عنوان مشتریان جهانبخش یاد می‌شود، ولی این بازیکن در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد فعلا با برایتون تمرین می‌کند و برای تصمیم گیری تا پایان نقل و انتقالات تابستانی فرصت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه اینجاست که باشگاه برایتون تلاشش را برای فروش جهانبخش آغاز کرده و حتی این بازیکن را به تیم سابق خود یعنی آلکمار هلند پیشنهاد داده است.

«مکس هوبرتز» مدیر باشگاه آلکمار این خبر را در گفتگو با «فاکس اسپورتس» تایید کرد و گفت: من با باشگاه برایتون در تماس بودم. در حقیقت بیشتر برایتون پیش قدم بود. آن‌ها اعلام کردند که جهانبخش می‌تواند گزینه‌ای برای تیم آلکمار باشد.

مدیر باشگاه آلکمار ادامه داد: ما چندی پیش در این مورد صحبت کرده بودیم، ولی در حال حاضر این گزینه‌ای برای ما نیست (جهانبخش را نمی‌خواهیم).

جهانبخش بعد از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ با قراردادی در حدود ۱۷ میلیون پوند از تیم آلکمار عازم برایتون شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • گل آلوارز به برایتون (برایتون 0-4 منچسترسیتی)
  • گل دوم فیل فودن به برایتون (برایتون 0-3 منچسترسیتی)
  • گل زیبای فیل فودن به برایتون (برایتون 0-2 منچسترسیتی)
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟