Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی آقایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میبد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به وجود ۱۰۴ هیئت مذهبی در این شهرستان، گفت: در شب‌های ماه محرم از هیئت‌های عزاداری سطح شهرستان بازدید داشتیم که ۹۰ تا ۹۵ درصد از عزاداری‌ها نکاتبهداشتی، فاصله گذاری، ماسک، اعمال ضدعفونی در ورودی‌های عزداری و عدم پذیرایی در مراسم‌ها را رعایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تصریح کرد: در شهرستان میبد اکثرا به تصمیمات گرفته شده و دستورالعمل‌های مصوب شده پایبند بودند و چند موردی که مشاهده شد به مسئول هیئت تذکرات لازم داده شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میبد با اشاره به استقبال عزادارن از مراسم‌های محیط باز گفت: بیشتر مراسم‌های عزداری درشهرستان میبد در محیط باز درحال برگزاری بوده و در این ایام از محیط مدارس و زمین‌های کنار مساجد و حسینیه‌ها استفاده مطلوبی شده و دراماکنی هم که محیط بسته دارند رعایت نکات بهداشتی لازم قبل از محرم ابلاغ شده است.

حجت الاسلام علی آقایی اضافه کرد: مراسم سنتی شاه حسن شاه حسین از قدمت تاریخی بالایی درشهرستان میبد برخوردار است که ازسوی سه هیئت محله بشنیغان، میبد بالا و کوچک درامامزاده سیدصدرالدین قنبر برگزارمی شود.

او افزود: دراین مراسم عزداران ازشب اول با حرکت از مهدیه به سمت امامزاده اشعار خاصی را تا شب دهم همخوانی می‌کنند.

انتهای پیام/ ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم حسینی هیئت مذهبی شهرستان میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور