Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:15:54 GMT

فارس میزبان جشنواره ملی تجارب برتر شهاب

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۲۱۶

فارس میزبان جشنواره ملی تجارب برتر شهاب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب شریف مدیر عامل مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس ، هدف از برگزاری جشنواره ملی تجارب برتر شهاب را شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر دانست و گفت: رسالت انجام سند‌های چشم انداز ۱۴۰۴ در بخش‌های نظام تعلیم و تربیت رسمی، مدرسه در افق چشم اندازها، بخش‌های متعددی از نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: برای شناسایی بهتر استعداد دانش آموزان با برگزاری اولین همایش تجارب برتر و چالش‌های برنامه ملی شهاب آموزگاران و مجریان این برنامه را در شناسایی بهتر استعداد‌ها یاری می دهیم.

 شریف، تصریح کرد: این اداره کل با برگزاری همایشی ملی به صورت مجازی در بعد شناسایی برنامه ملی شهاب در محیطی برای بیان تجربیات موفق و زمینه محور‌های ذکر شده در پوستر و فراخوان جشنواره‌ای با هدف تعامل و ارتباط بین مجریان برنامه و نیز جمع آوری و تدوین تجربیات علمی برتر بوده که در این زمینه اقدام به شناسایی استعداد‌ها کرده است.

 مدیر عامل مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس ادامه داد: از آموزگاران و مجریان و صاحب نظران در برنامه ملی شهاب دعوت می‌شود تا تجربیات خود را به صورت آثار مکتوب، فیلم از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی http://eform.farsedu.ir/collect/form/fillit/۴۷۹۵ ارسال کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان برگزاری جشنواره ملی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا تیم ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف تیم سایپا تهران می‌رود.
داوری این دیدار بر عهده: مهرداد خسروی با کمک‌های هیوا بهمنی و هیمن نوربخش است.
ملوان فصل شگفت انگیزی را رقم زده و در لیگ برتر در جایگاه پنجم لیگ برتر است، ملوانان در جام حذفی همیشه یکی از مدعیان سنتی جام هستند و سابقه قهرمانی در این جام را هم دارند. 
سایپا تهران، اما مدت هاست از سطح اول فوتبال کشور دور شده و در لیگ یک روزگار می‌گذارند.
نارنجی پوشان تهرانی با مجتبی سرآسیایی سرمربی خود به انزلی می‌روند ولی شاید آنها به اندازه ملوان جام حذفی را جدی نگیرند و به دنبال لیگ باشند هرچند تقریبا شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهند داشت. 
ملوان در مرحله قبل شهر راز شیراز را شکست داد و سایپا هم تیم پارس جنوبی بوشهر را برد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل