Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ همایون زین الدین, مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس با عنوان «رازهای ارغوانی» خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون زین الدین در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به اهمیت نقش هنر و جایگاه والا و تاثیرگذار آن در تبیین و گسترش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به ضرورت تولید آثار فاخر با موضوعات روز جامعه که از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار هر ساله با شاعران است، سازمان بسیج هنرمندان، همزمان با هفته دفاع مقدس، نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس با عنوان "رازهای ارغوانی" را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به موضوعات جشنواره، تصریح کرد: بخش‌های موضوعی جشنواره شامل رازهای ارغوانی (روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی (شهید والامقام سردارحاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی)، جهش تولید، اقتدار و بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه، الفبای ایثار (مدافعان سلامت)، کمک و همدلیهای مومنانه ، زخم‌های شعله‌ور ( افشای جنایت های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، عراق و ...)، سبک زندگی اسلامی ایرانی ( مسجد محوری و تحقق محله اسلامی ،حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزند آوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی) است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه بیان داشت: آثار در تمامی قالب‎های شعری کلاسیک، سپید و نیمایی، سـرود و تصنیف و کودک و نوجـوان پذیرفته می‌شود.

زین الدین تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار صرفا به آدرس اینترنتی www.basijhonarmandan.ir  مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه، به آثار ارسالی خارج از فرآیند قید شده ترتیب اثر داده نخواهد شد، گفت: آخرین فرصت برای ارسال اثر به این جشنواره 29شهریور ماه است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رازهای ارغوانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی ظهر شنبه در نشست مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس سپاه کربلا با تأکید بر تقویت تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه اظهار داشت: جهت گیری فعالیت‌های امسال ما با محوریت دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران خواهد بود.

وی همچنین تلاش برای حضور راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و سربازان نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از اهداف برشمرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در این مکان برنامه ریزی شود.

سرهنگ سلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات را ظرفیت مهم و مؤثر فرهنگی برای یادمان‌های شهدای گمنام برشمرد و گفت: شهدای گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند و نباید در غربت بمانند.

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران

سرهنگ پاسدار محمد عباسپور مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا نیز ضمن ارائه گزارشی از کمیته‌های پژوهش و گنجینه‌ها و المان‌های دفاع مقدس، بر هم افزایی و تعامل بیشتر دو مجموعه تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده از هنر و مردمی کردن کنگره‌های شهدا که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران مورد توجه قرار گرفته است.

عباسپور برگزاری مراسم «فصل شیدایی»، نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران، ساخت فیلم سینمایی «کالدو» با محوریت حماسه جنگل، شهربازی مقاومت، نصب المان‌های شهدا در وروی‌های استان، ساخت سمفونی شهدای مازندران و احیای تولید نشریه «سبز سرخ» را از جمله اقدامات پیش بینی شده ویژه دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران اعلام کرد.

کد خبر 6089824

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان