Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:20:29 GMT

ترامپ: بایدن پیش از هر مناظره آزمایش مواد مخدر بدهد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۵۵۲

ترامپ: بایدن پیش از هر مناظره آزمایش مواد مخدر بدهد

‍‍‍‍‍‍

رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه خواستار انجام آزمایش مواد مخدر از جو بایدن، رقیب دموکرات خود پیش از سه مناظره انتخاباتی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده که بنا به نظرسنجی‌ها از جو بایدن عقب افتاده است در مصاحبه با هفته نامه «واشنگتن اگزمینر» گفت که عملکرد جو بایدن در جریان مناظره های رقابت مقدماتی حزب دموکرات ناگهان بهبود یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخواست دونالد ترامپ در حالی مطرح می شود که کارزار انتخاباتی نامزد جمهوریخواهان طی هفته های گذشته بارها سلامت ذهنی رقیب خود را زیر سوال برده است.

به گفته دونالد ترامپ از هر دو نامزد پیش از مناظره ها باید آزمایش مواد مخدر گرفته شود. چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا افزوده است که خود او روزانه یک قرص آسپیرین مصرف می کند.

دونالد ترامپ در سال 2016 میلادی نیز در آستانه مناظره با هیلاری کلینتون پیشنهاد کرده بود که از او و رقیبش پیش از رویارویی در برابر دوربین های تلویزیونی آزمایش مواد مخدر گرفته شود.

رئیس جمهوری کنونی آمریکا و رقیب دموکراتش قرار است پیش از رای گیری در روز سوم نوامبر (13 آبان) سه بار با یکدیگر مناظره کنند. اولین مناظره انتخاباتی آنها قرار است روز 29 سپتامبر (8 مهر) در شهر کلیولند در ایالت اوهایو برگزار شود.

مایک پنس و کامالا هریس، نامزدهای سمت معاونت ریاست جمهوری نیز قرار است یک بار با یکدیگر مناظره کنند.

ترامپ از اعزام گارد ملی آمریکا به ویسکانسین برای سرکوب اعتراضات خبر دادگزارش| سورپرایز انتخاباتی ترامپ چیست؟

 

به گزارش یورونیوز، برخی از مشاوران کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ طی روزهای گذشته از پیامدهای احتمالی راهبرد کنونی این کارزار برای زیر سوال بردن سلامت ذهنی رقیب ابراز نگرانی کرده بودند. به گفته آنها زیر سوال بردن توانایی های ذهنی جو بایدن ممکن است باعث شود که سطح انتظارات از عملکرد جو بایدن در مناظره ها و رویدادهای انتخاباتی کاهش یابد و به این ترتیب ارزیابی ها از عملکرد او در هر صورت بهتر از آنچه که رای دهندگان انتظار دارند باشد.

سخنرانی جو بایدن در گردهمایی هفته گذشته دموکرات ها نیز در همین راستا از نظر اکثر تحلیلگران فراتر از انتظارها بود.

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ داماد جعبه سیاه متواری عربستان سعودی بازداشت و ناپدید شد ۲ دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد ۳ چرا رسانه‌های صهیونیستی واژه «الخلیج الکبیر» را ترویج می‌کنند؟ ۴ استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ۵ برایان هوک: چین نمی‌تواند همزمان با ایران و اسرائیل رابطه داشته باشد ۶ روسیه: مکانیزم ماشه، آینده و پیگرد قانونی‌ ندارد ۷ شرط عربستان برای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی ۸ وزیر صهیونیست: با فروش حتی یک پیچ از جنگنده‌های اف ۳۵ به امارات مخالفیم مهمترین اخبار بین الملل روسیه: مکانیزم ماشه، آینده و پیگرد قانونی‌ ندارد ائتلاف فتح: آمریکا هیچ جدیتی در حمایت از توسعه اقتصادی عراق ندارد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ثبت نام برای انتخابات مجلس دو مرحله‌ای می‌شود/اخذ برگه صحت سلامت از سوی کاندیداها جهاد اسلامی: مقاومت آماده هرگونه پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزمایش مواد مخدر دونالد ترامپ بین الملل جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟