Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:10:07 GMT

استاندار: هشت هزار واحد مسکن مهر در یزد تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۷۴۳

استاندار: هشت هزار واحد مسکن مهر در یزد تکمیل شد

به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی روز پنجشنبه به مناسبت هفته دولت( دوم تا هشتم شهریور) در مراسم شروع ساخت ۳۲۵ واحد اقدام ملی مسکن در مهریز افزود: تا قبل از شروع فعالیت دولت آقای روحانی در استان ۱۵ هزار و ۵۸۸ واحد مسکن مهر تحویل شده بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های جدی دولت، تامین مسکن مناسب و مورد نیاز مردم بر اساس اصول فنی و رعایت تمامی استانداردهای لازم است ،ادامه داد: ساخت ۱۰ هزار مسکن در طرح اقدام ملی جزو برنامه دولت دوازدهم در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد اظهار کرد: مقایسه اقدام‌های دولت تدبیر و  امید در ساخت و واگذاری مسکن مورد نیاز مردم با قبل از آن قابل توجه و عنایت است و این روند با همکاری دستگاه‌های مختلف با قوت ادامه دارد.

طالبی به اهمیت احراز هویت دقیق متقاضیان به عنوان یک موضوع مهم در ساخت و واگذاری مسکن در طرح اقدام ملی اشاره کرد و پیگیری آن را خواستار شد.

همچنین فرماندار مهریز گفت: یکی از مطالبات مردم منطقه از دولت و مسوولان، موضوع مهم مسکن است که تاکنون در شهرستان اقدام‌های خوبی در این مورد صورت گرفته است .

رضا زارع زاده مهریزی افزود: همکاری تمامی دستگاه‌های مسوول ساخت مسکن برای جوانان و اولویت قرار دادن آنها باید در منطقه جدی گرفته است .

وی به اهمیت جذب خیران در اجرای طرح‌های مختلف مورد نیاز شهرستان اشاره کرد که ۱۸ ماه گذشته به طور متوسط در هر ماه شاهد حضور خیران برای ساخت و ساز برخی فضاها هستیم.

این مسوول تصریح کرد: دولت زمینه لازم برای حضور فعال خیران را در راستای اهداف نظام اسلامی در خدمت به مردم و رفع برخی مشکلات فراهم کرده است.

زارع زاده مهریزی یادآور شد: خیران می‌توانند از بستر مناسب ایجاد شده در شهرستان برای کمک به نظام و دولت بیش از گذشته استفاده کنند.

در این مراسم که امام جمعه و جمعی از مسوولان محلی با رعایت نکات بهداشتی حضور داشتند عملیات اجرایی ۳۲۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن هر واحد با حدود ۹۰ مترمربع زیربنا آغاز شد .

یک هزار و  ۸۰۸ نفر در شهرستان مهریز برای این واحدها در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین فرماندار مهریز دیروز ( چهارشنبه) گفت: ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه دولتی، بخش‌خصوصی و مشارکت خیران صرف ۴۹ طرح فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و صنعتی در شهرستان شد.

زارع زاده مهریزی به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگاران مرکز استان افزود: با بهره‌برداری از طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۹۵ نفر در منطقه فراهم شد.

در هفته دولت از  ۵۲۴ پروژه مختلف  استان یزد بهره برداری می شود که در مجموع زمینه اشتغال  چهار هزار و ۷۸۸ نفر را فراهم می کند و برای راه اندازی آنها علاوه بر چهار هزار میلیارد تومان هزینه ریالی، ۸۱.۵ میلیون دلار و  یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون یوآن چین سرمایه گذاری ارزی انجام شد و عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با هزینه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان آغاز می شود.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ خورشیدی و شهادت ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهوری  و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام دولت نامگذاری شده که از دوم تا هشتم شهریور است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهزیز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

              

برچسب‌ها مهریز هفته دولت محمدعلی طالبی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز هفته دولت محمدعلی طالبی مسکن مهریز هفته دولت محمدعلی طالبی مسکن اقدام ملی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن