Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:44:59 GMT

تیم‌داری برای شهرداری بوشهر کسری بودجه می‌آورد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۸۷۸

تیم‌داری برای شهرداری بوشهر کسری بودجه می‌آورد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر بوشهر گفت: برای شهرداری بوشهر که بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی دارد اگر بخواهد ۱۰ درصد آن را صرف تیم‌داری کند، کسری بودجه بالایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، پویا دولابی اظهار کرد: از رئیس شورای شهر تقاضا دارم اگر در لیگ برتر مجموعه‌ای یک ریال به شاهین شهرداری بوشهر کمک کرده اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روز صعود این تیم قول‌های زیادی از سوی افرادی داده شد مثل اینکه بلیط پروازهای تیم تقبل می‌شود یا مثلاً عهده دار اسکان تیم در شهرها خواهد شد ولی همه بار مسئولیت روی دو شهرداری بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر بوشهر تصریح کرد: اگرچه تیم‌داری در نشاط اجتماعی شهروندان مؤثر است، اما برای شهرداری بوشهر که بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی دارد و بخواهد ۱۰ درصد آن را صرف این امر کند، کسری بودجه بالایی می‌شود، آن هم در شرایطی که شهرداری‌های گردن کلفت‌تر از بوشهر تیم‌داری نمی‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش شدید درآمدهای شهرداری و از طرفی چند برابر شدن هزینه‌ها که مثلاً تقاطع میدان مطهری از ۱۰ میلیارد تومان پارسال، امروز به ۳۰ میلیارد تومان رسیده، از شورای شهر می‌خواهم در تصمیم خود برای ادامه تیم‌داری شهرداری، این موارد را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 441226

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شاهین شهرداری شاهین بوشهر شورای شهر بوشهر بودجه 99 شهرداری لیگ برتر فوتبال لیگ آزادگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری بوشهر شورای شهر تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد