Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@20:45:04 GMT

طراحی قطارهای پرسرعت برای بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۹۷۴

طراحی قطارهای پرسرعت برای بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس

قرار است برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس قطارهای جدید و پرسرعت به بهره‌برداری برسند.

به گزارش ایمنا، نسل بعدی قطارهای پرسرعت قرار است توسط کمپانی SNCF تا زمان بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ به بهره‌برداری برسد.

به گفته آلن کراکوویچ مدیرعامل کمپانی SNCF "قطار آینده" لقب این قطارهای پرسرعت است که اعلام شده تا ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد و تیر) به بهره‌برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است این قطارها سفرهای ریلی را متحول سازد و از لحاظ زیست محیطی، فضا، مدرنیته بودن و قیمت، بهتر از نسل‌های قبل عمل کند.

این قطارها به دلیل دوستدار بودن در محیط زیست مورد ستایش قرار گرفته اند. طراحی آنها به کاهش انتشار CO۲ به میزان ۳۲ درصد، مصرف انرژی به میزان ۲۰ درصد و هزینه‌های نگهداری به میزان ۳۰ درصد کمک می‌کند.

منبع: فارس

کد خبر 441227

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قطار شهری پاریس المپیک پارالمپیک فرانسه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!