Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@13:45:54 GMT

آتش سوزی در بازار تهران + جزئیات

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۰۲۹

آتش سوزی در بازار تهران + جزئیات

به گزارش افکارنیوز،

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در ساعت 8:19 صبح امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در بازار بزرگ تهران به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده شد.

اخبار اجتماعی- وی افزود: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران از سه ایستگاه به محل حادثه واقع در بازار سلطانی شده و دریافتند یک مغازه 40 متری در یک سرای قدیمی دو طبقه طعمه حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: از آنجا که دو ایستگاه سازمان آتش نشانی در داخل بازار تهران وجود دارد اولین گروه از آتش نشانان به فاصله 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردند که در یک مغازه لوازم خرازی آتش سوزی رخ داده است اما کرکره برقی این مغازه پایین بود و دسترسی به آتش برای آتش نشانان مشکل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت کرکره مغازه را برش داده و مشغول خاموش کردن آتش و جلوگیری از گسترش بیشتر به مغازه های مجاور شدند.

ملکی گفت: با تلاش آتش نشانان حوالی ساعت 9:53 آتش خاموش شد و محل تحویل عوامل انتظامی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی بازار تهران آتش سوزی بازار تهران آتش سوزی در بازار تهران سازمان آتش نشانی شهر تهران آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی

هادی عیدی‌پور با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

او همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی ۲۳ واحد‌عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

او همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر