Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته به غیر از مشهد، گناباد، کاخک، رشتخوار، جنگل و فتح آباد در ۴۷ پایگاه از مجموع ۵۳ پایگاه این استان برگزار می‌شود.

او افزود: در پایگاه‌های یونسی، هلالی، نیشابور، نصرآباد، ملک آباد، مه ولات، میان‌جلگه، گلمکان، گلبهار، کوهسرخ، کلات نادری، کدکن، کاشمر، قوچان، قدمگاه، فیروزه، فریمان، طرقبه، صالح آباد، ششتمد، شاندیز، سلطان آباد، سرخس، سبزوار، زاوین، روداب، رضویه، دولت آباد، درود، درگز، داورزن، خواف، خلیل آباد، خروین، حکم آباد، چناران، جوین، جغتای، تربت حیدریه، تربت جام، تایباد، بردسکن، بجستان، بایگ، بار، باخرز، اسحاق آباد نماز جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: تاکید شده است نماز جمعه در کم ترین زمان ممکن همراه با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آن‌ها برگزار شود.

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه امام جمعه شیوع کرونا دستورالعمل های بهداشتی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد