Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:34:57 GMT

پنج طرح عمران شهری در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۱۳۸

پنج طرح عمران شهری در رفسنجان به بهره‌برداری رسید


به گزارش‌ ایرنا، معاون‌ خدمات‌ شهری شهرداری رفسنجان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پروژه های روشنایی شهر رفسنجان شامل روشنایی بلوارهای شهید زینلی، بعثت ساحلی، شهید قنبری و امام حسین (ع) با اعتباری بیش‌ از ۳۴‌ میلیارد ریال توسط شهرداری رفسنجان‌ به بهره برداری رسید.

محمد مختاری اظهار داشت: ۶۲‌ پایه چراغ با ارتفاع‌ ۱۱ متر در تامین روشنایی بلوار شهید زینلی با اعتبار بیش‌ از یک میلیارد تومان به کار رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هزینه های به کار رفته در تامین‌ روشنایی بلوارهای بعثت ساحلی، شهید قنبری و امام‌ حسین (ع) به ترتیب ۹۱۸، ۵۷۸‌  و ۸۵۰‌ میلیون‌ تومان است.
معاون‌ عمران شهرداری رفسنجان نیز در تشریح جزئیات پنجمین طرح یعنی بوستان‌ مشاهیر گفت: این بوستان در ۱۷‌ هزار متر مربع زمین‌ با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال احداث شده است.

عارف اسدالهی بیان‌ کرد: در این  بوستان ۲ هزار متر مربع فضای‌ سبز، سه هزار متر مربع کوبیک‌ کار و ۶ هزار متر مربع موزائیک به کار رفته و دارای سه آبنما، بازارچه، گلکار، کف سازی، میدان‌ والیبال، ست بازی کودکان، ست دوچرخه سواری و ست بازی اسکیت‌ است.

فرماندار رفسنجان‌نیز  ضمن  تسلیت به مناسبت ایام محرم‌ و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر بیان‌ کرد: در هفته دولت شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا بهره برداری از پروژه‌ هایی هستیم که موجب  ایجاد انگیزه در مسئولین شده است.

 وی تصریح کرد: شهرداری رفسنجان با شورای اسلامی این‌ شهر در اجرای طرح های مختلف در سطح شهر تعامل، همفکری و همدلی دارند که ستودنی است‌.

فرماندار رفسنجان گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان با درایتی که دارند طرح‌ هایی را در رفسنجان اجرا می کنند که نشان‌ می دهد شهر در مسیر توسعه قرار گرفته است و در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم تلاش‌ می کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌ هایی که شهرداری اجرا می کند توسعه متوازن و همه جانبه را در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، سرمایه گذاری در بر دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی هفته دولت رفسنجان شهرداری رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی هفته دولت رفسنجان شهرداری رفسنجان خبرگزاری جمهوری اسلامی هفته دولت رفسنجان شهرداری رفسنجان شهرداری رفسنجان هزار متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • ‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
  • بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار
  • آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی شهرداری منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح بلوار چمران شیراز
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟