Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در جلسه انتخاب مداحان اجتماع عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی اردبیل، از فعالیت شایسته هیات‌های عزاداری اردبیل در رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌های ماه محرم امسال خبر داد.

او با بیان اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در محل شهیدگاه اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: اجتماع عظیم عاشقان امام حسین (ع) در شهیدگاه اردبیل و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: مراسم تاسوعای حسینی ساعت ۱۵ در محل شهیدگاه جنب بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و خیابان‌های اطراف، در بازه زمانی یک و نیم ساعته، با برنامه‌های قرائت قرآن، سخنرانی، مداحی و شعرخوانی و مراسم اجتماع حسینیان در روز عاشورا نیز در همین مکان ساعت ۱۰ صبح، با اجرای برنامه‌های فوق با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او افزود: جهت رعایت نظم و برگزاری شایسته مراسم، در محل‌های مورد نظر چینش صندلی در فاصله‌های ۲ متری انجام می‌شود که در مجموع تمام نهاد‌های فرهنگی و اجرایی و گروه‌های مردمی بسیجی وار در اجرای شایسته مراسم با تبلیغات اسلامی همکاری خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: نماز ظهر عاشورا به یاد شهدای عاشورا به امامت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در شهیدگاه اردبیل برپا می‌شود و در سایر مساجد و محل‌های تعیین شده از سوی هیئت امنا و عزاداران نیز انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به اسامی مداحان مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اردبیل اشاره کرد و افزود: طبق رای گیری که با حضور نمایندگان محلات ششگانه، نماینده فرماندار، نماینده سپاه و نیروی انتظامی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل انجام شد، آقایان بهروز سرباز، عبداله داداشی، سید محمد عاملی، بهروز سیفی، کیوان افتخاری و شهروز اردبیلی به عنوان مداحان مراسم تاسوعای حسینی اردبیل و آقایان بابک مهرنیا، رامین خصم افکن، میثم افتخاری، عادل مجیدی، رضافرحناک و فرهاد امیریلر به عنوان مداحان مراسم عاشورای حسینی اردبیل انتخاب شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی رعایت پروتکل های بهداشتی تاسوعا و عاشورا عاشورای حسینی حسینی اردبیل مراسم تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای امند

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادواره شهدا را عامل زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست.

وی  افزود: شهدا پرورش یافتگان مکتب حضرت امام (ره) بودند همان مکتبی که برگرفته از نهضت عاشورا بود. 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق نماد اقتدار و عزت نیرو‌های مسلح کشور بود و این پیام واضح را کل جهان مخابره کرد که کشور ما در مورد منافع ملی و تمامیت ارضی به هیچ کشوری تعارف ندارد و به یقین بازنده اصلی این تقابل استکبار جهانی با محوریت آمریکاست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد