Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فاطمی با بیان اینکه درس عاشورا، ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم و ظالمان است که باید در تمام دوران‌ها به مردم گوشزد شود گفت: مهم‌ترین وظیفه مردم پررنگ کردن عاشورا و برگزاری باشکوه آن است.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: حادثه عاشورا مختص به یک زمان و مکان خاص به نام کربلا نیست بلکه مختص به تمام زمان‌ها، دوران‌ها و مکان‌ها است و هر مکانی می‌تواند کربلا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه ندای امام حسین (ع) برای همه عصرها و دوران‌ها است افزود: وظیفه ما در مقابل ماه محرم و عاشورا امام حسین (ع) این است که این حادثه تاریخی را باشکوه برگزار کنیم تا از ذهن‌ها فراموش نشود.

 

وی با بیان اینکه ماندگاری هر چیزی نیاز به هیاهو، تجمع و باشکوه برگزار شدن دارد اذعان داشت: دشمنان در دوران‌های مختلف به دنبال کم‌رنگ کردن عاشورا بوده و هستند اما این امر محقق نخواهد شد.

 

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: دشمنان تمام برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهند تا بتوانند مردم را نسبت به موضوع و مفهوم اصلی عاشورا بی‌توجه کنند که در این راستا مسلمانان باید هوشیار باشند که عاشورا هم مثل غدیر فراموش نشود.

 

وی مهم‌ترین وظیفه مردم را پررنگ کردن عاشورا دانست و عنوان کرد: مراسم عاشورا باید هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود که خوشبختانه مردم در این زمینه به صورت خودجوش فعالیت می‌کنند.

 

مدیر کانون یاسین اندیمشک بیان کرد: درس عاشورا، ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم و ظالمان است که باید این درس در تمام دوران‌ها به مردم گوشزد شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به دستور ستاد کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم در فضای بسته و مسقف، مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک اقدام به برگزاری مراسمات عزاداری در حیاط مسجد به مدت زمان یک ساعت و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و تهیه ماسک و دستکش برای عزاداران حسینی کرده است.

 

حجت‌الاسلام فاطمی اضافه کرد: این مراسم هر شب از طریق صفحه اینستاگرام هیئت عشاق المهدی (عج) به صورت آنلاین پخش می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

وی از اجرای طرح احسان حسینی خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح بسته‌های معیشتی جهت تقسیم میان فقرا و نیازمندان تهیه و در روز عاشورا توزیع می‌شوند.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی طرح احسان حسینی ویروس کرونا عزاداری محرم عاشورای حسینی حجت الاسلام دوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال ‏مادرید در آلیانز آره‌نا آغاز می‌شود. ‏

این دو غول ‏فوتبال اروپا امشب به میزبانی مونیخی‌ها اولین بازی‌شان را در دور ‏رفت نیمه‌نهایی برگزار می‌کنند. ‏

ویدیویی از ورود تیم بایرن‌مونیخ به استادیوم را مشاهده می‌کنید.

منبع: برترین‌ها

tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم